Telefunken M15 / M15a

Status
Please reply by conversation.
ik houd de prijzen de laatste tijd ook enigszins in de gaten, de ene gaat voor 1500(!) en de andere voor 80. Tussen de 250 en 450 moet wel lukken lijkt mij, afhankelijk van of het een 15 of 15a is, staat etc..

Heb je contact gehad met Chinetti?.......ik zit nl ook op 't bandrecorderforum en een kennis van me die koopt regelmatig M15's in voor een goeie prijs.

grtG-J

Mooi zo .........doet ie 't goed? ......ga zelf een M5 volspoor mono ophalen volgende week woensdag.

voorzover ik hem daar heb geprobeerd doet hij het goed, koppen zijn netjes ook. alleen zoek ik nog schotels en din sluitingen. vooral die schotels zijn nauwelijks te vinden :( weet jij iets? wil ze wel hebben namelijk.

Er zitten natuurlijk nog Tuchel connectoren op, maar die ga ik vervangen door XLR. Die adapter kabels zijn idioot duur, slaat nergens op.

m5, niet verkeerd :)

Met "schotels" bedoel je denk ik de metalen onderkant waar je een pancake / kern op kan spoelen?
Ik heb nog zo'n schotel over. (helaas maar 1).

Ik zoet overigens zelf nog een NAB adapter voor mijn Studer A80.
Daar heb ik er irritant genoeg maar 1 van.

hm, 1 is wat weinig, of 1 teveel :D
het moet dat wel een 30cm zijn, geen 26,5.
heb al wat mails gestuurd naar bedrijven / ebay verkopers. dus even een reactie afwachten.

Darklab heeft 30cm schotels, maar daar moet waarschijnlijk nog een ring bij, zoals deze:

funkenring.JPG

Sowieso heeft die schotel (als het dezelfde is als op de afbeelding in z'n webshop) een ander gat:
Revox_Studer_Teller.jpg

Maar je hebt wel de deze klemmen, toch?

funken_spoelsuiting2.JPG

Status
Please reply by conversation.
Back