system 100 mixer 104

dat is het h`, erg duur voor wat ie kan en doet, maar ja, om je set compleet te maken, is het misschien niet zon gekke uitgave

ex japan, komt wel wat bij aan invoerrechten en btw, als het volgens de regels gaat
en sinds die kernramp heb ik zelf eigenlijk niks meer gekocht in japan, - zal wel overdreven zijn, maar toch

[dit was een heel groot plaatje van een dame met twee vingers in haar neus......]

Last edited by a moderator:
Het is een spreekwoord, iets met 2 vingers in je neus verkopen is zonder al te veel moeite. Maar ik neem aan dat het merendeel dat snapt.

...en sinds die kernramp heb ik zelf eigenlijk niks meer gekocht in japan, - zal wel overdreven zijn, maar toch

Ralph toch ook maar f overslaan de komende tijd... Je wil niet weten wat er allemaal aan zijn vingers zit... ;)

Het is een spreekwoord, iets met 2 vingers in je neus verkopen is zonder al te veel moeite. Maar ik neem aan dat het merendeel dat snapt.

kon die uitspraak egtniet

lachuh
metje eens appel peeren/ maar das persoonlijkeen keuze..ik zou bv soon system 100 set niet persee compleet hoeven te hebben
..maar t wel erg lekker vinde er bv een vintage mini mixertje [bv soon boss km ofsoow ] ernaast te gebruiken en sequencer wise ...fill kan voor 1500 eu een hoop sequenceren these days;-]
keuzes
:engel:

2stuks!
da's knap

vinger_door_neus.jpg

Back