ROLAND JUNO G TE HUUR GEZOCHT

Status
Please reply by conversation.

olff

Stamgast
Hallo,

Ik ben al een aantal weken op zoek naar iemand (particulier/bedrijf) die een Roland Juno G verhuurt. Ik organiseer namelijk 22 februari een avond in de paradiso en de artiest die komt optreden wilt gebruik maken van deze synth. Tot dusver heb ik nog geen enkel bedrijf weten te vinden. Weet iemand nog een bedrijf of een persoon? Ik zal er een mooi gedrag voor betalen.

Gr

Sterk dat ze daar niet mee komen bij Paradiso zelf........

Protone heeft t niet. Paradiso werkt samen met een organsitie genaamd "artist on the road" en die hebben m ook niet. Bedankt! Ga het checken.

Waterland heeft hem toch?

Tjah... maar ze hebben hem wel :)

Hey,

Ja het moet speciaal de Juno G zijn. Er komt een artiest optreden uit England en heeft echt alleen deze nodig. Heel vervelend want hij is nergens te vinden.

Jawel, bij Waterland :D

Ja sorry, ik doe best veel pre productie voor van alles en nog wat... vandaar. Soms moet je wel iets ver weg halen omdat men nou eenmaal echt persee dat ding wil hebben.

Heb je het aan het boekingsburo gevraagd of aan de artiest zelf? Een kantoor vind sneller dat de act persee dat exemplaar nodig heeft dan de act zelf..

Zowel de artiest als het bookingskantoor komt uit de UK. Dus dat gaat m ook niet worden. 8 uur rijden naar Venlo en weer terug is wel erg veel...

Zowel de artiest als het bookingskantoor komt uit de UK. Dus dat gaat m ook niet worden. 8 uur rijden naar Venlo en weer terug is wel erg veel...

Ik denk dat vcovca bedoelt welke van de twee heeft aangegeven de Juno G per sé nodig te hebben. Als dat alleen het boekingskantoor is, zou je bij de artiest zelf nog kunnen navragen of hij/zij een Juno G echt nodig heeft of dat een alternatief ook mogelijk is.

En Amsterdam-Venlo zou je buiten de spits toch wel in ongeveer 2 uur moeten kunnen doen met de auto. Dus dat is maar 4 uur totaal (heen en terug) in plaats van 8.

Hey Flying Panther,

bedankt voor het meedenken maar zowel de artiest als de boeker zweert bij een Juno G.
Als je twee uur heen rijdt en twee uur terug dan is dat toch 4 uur? De Juno G moet natuurlijk ook weer terug gebracht worden...Maar als er echt geen andere optie is...

Status
Please reply by conversation.
Back