25 pins SCSI kabel

Status
Please reply by conversation.

falafelbiels

Learning to wiggle
Hallo,

Ik heb dus de sampler in m'n rack en de SCSI kaart in de PC. Nu ben ik nog op zoek naar een kabel tussen die twee. Van alles overzetten met Akaidisk word ik nu toch eenbeetje :stupid en:Z en soms zelfs:( .

Wie kan me helpen aan een 25-pins SCSI kabel? :doei:

Dan moet je wel iets meer informatie geven aangezien er nogal wat verschillende scsi aansluitingen zijn.
Gebruik de zoekfunctie maar eens. ;)

Is het een 2x DB-25? scsi kabel (mac), want die heb ik nog wel ergens liggen...

Ja dat laatste valt een beetje tegen. Ik heb hier in Rotterdam goed rond gekeken en gevraagd maar ik werd meer uitgelachen door die bijdehante ITers dan geholpen helaas.

Anyway, het is zo'n 25-pins "D-connector" vertelde iemand die er eentje had en 'm niet kwijt wilde...

Dat is de reden waarom in toendertijd die dingen ben gaan hamsteren.

Maar anders tweakers.net een berichtje posten? Daar zitten vast wel mensen tussen die nog zo'n ding hebben. ;)

Tjoooooooooongejongejongejongejonge... Ik heb in tijijijijijijijijijijijijden al niet meer zoveel reactie's gehad!

Sympathiek hoor jongens (en meiden?). Volgens mij ben ik nu zo goed als voorzien (als alles goed afloopt).
Zo niet dan kom ik er hier nog eens op terug...

Tweakers.net zeg je? hmmmmm, effe kijken

bedankt,
groeten,
Niels:okdan:

Lekker warm is het? ;)

iddd siwe electronica/computer winkels van tegenwoordig word je echt schijtziek van........
waarom neem je geen usb??? bestaat dat nog????? enz. enz.

In de winkels werken allemaal van die pikkies van 17 jaar in een nette broek, winkeloverhenmdje met daaronder nike airmaxies....... bah

(ik kom misschien gefrustreerd over maar ben ook zo lang opzoek geweest naar zo`n kabel, heb er trouwens nog geen)

Kaart + kabel

Kaart + kabel

Ben nou ook al een tijdje bezig, maar vang steeds achter het net. Ik zoek dus een kaart met bijbehorende kabel. De Adaptec 2940 zit rond de 40 euro, daar is wel aan te komen. Maar welke kabel is daar voor nodig om 'em aan een Akai S2000 te vebinden. Volgens een eerdere thread is de samplerkant een DB-25 aansluiting (25-pins; klopt dit wel???), en alle nieuwe SCSI-kaarten (Adaptec en andere merken) die ik in de winkels zie, hebben zo'n smalle ultra-wide aansluiting.
Als je vervolgens vraagt om de bijbehorende kabel kijkt men je appelig aan en zegt dat dat speciaal gemaakt moet worden. Eén iemand kwam op de prijs van 120 euro, alleen voor de kabel.

Hoe zit het nu:
- nieuwe kaarten hebben inderdaad zo'n ultra-wide-aansluiting en zijn dus niet meer (rechtstreeks) te verbinden met een sampler met een db-connector;
- oudere kaarten hebben bv. een centronics-aansluiting waarvoor wél kabels naar db te verkrijgen zijn.

Alvast bedankt, iedereen.

Pjeut,

als je nog een ISA slot hebt op je pc, dan heb ik volgens mij nog ergens een oude Adaptec kaart + 2x DB25 male stekker liggen. Deze isa kaart heb ik vroeger met mijn S2000 gebruikt.

PB maar.

Status
Please reply by conversation.
Back