How lo-fi can you get? (Kawai K1)

Ik neem aan dat lo-fi slaat op de kwaliteit van dit uiterst magere demo filmpje.

Nee joh, doe recht aan dat ding en aan ons en steek gewoon wat tijd in zo'n filmpje. Volgens mij ben jij enthousiast genoeg om er wat moois van te maken.

Nou da's mooi, erg benieuwd, ik heb hem zelf ook en hoewel ik hem/haar nog niet erg uitgebreid onderzocht is het wel een intrigerend ding.

Als je je telefoon/camera op een tafeltje legt, je sluit de K1 audio out op je computer aan, en trekt vervolgens beeld en geluid samen in moviemaker o.i.d. en voegt hier aan een tekstgenerator toe dan hebbie al snel resultaat zonder class a apparatuur.

Als de main out van de K1 opgenomen wordt, waarom hoor je de toetsaanslagen dan nog?

En de 8 bit synth ;)

En dit staat in een compleet verkeerd forumonderdeel :o:

waarslaat de 8bit op dan
tis pcm 16 bit synthje correctme if
:engel:

k1 desktop ligt hier ook nog vint zonde om m voor 60 eu ofso weg te doen blijven toch 4 waves met een aardig synth padje erachter ..leuke drum erin ..rev erover ..je hebt 90ies meltdown ;-]

waarslaat de 8bit op dan
tis pcm 16 bit synthje correctme if
8 bit. Ik denk dat je aan de K4 denkt, die heeft 16 bit pcm.

http://www.polynominal.com/site/studio/gear/sold/kawai_k1r/index.html
OSCILLATORS 16 voices of polyphony maximum - Monophonic and Multitimbral mode.
A tone is created with 1 up to 4 waveforms layer in any "VM" or" PCM "combination that can be detuned and ringmodulated together.
The digital sound generator has a total of 256 basic PCM coded at 8 bits. The wavetable has 204 cyclic waveforms called "VM" generated by additive synthesis (128 harmonics) and 52 classical ones for acoustic percussions (mk2 machine has an improved drum samples set).

Hi quality spookiness, echt van de patches waarmee je als een daabse marmot uren in een donkere kamer kan zitten tweaken. Ach, beeld voegt ook geen zak toe joh, neemt alleen maar weg van de magie.

Back