Novation drumstation

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Hoi,
Ben op zoek naar een Novation Drumstation, maakt niet uit welke, mag zowel de MK 1 geel /MK 2 rood / MK 3 zijn.
Wel graag in nette en werkende staat.
Hoor 't graag.
Alvast bedankt!

op SF een vaste prijs, op MP prijs bieden vanaf *D

anders krijg je van die eikels die 30 euro gaan bieden, en bieden vanaf wil niet zeggen dat dat ook de verkoopprijs is :P

op SF een vaste prijs, op MP prijs bieden vanaf *D

anders krijg je van die eikels die 30 euro gaan bieden, en bieden vanaf wil niet zeggen dat dat ook de verkoopprijs is :P
Snap ik, maar op Marktplaats stond ie ook eerst voor 185, en nu ben je daar dus gezakt naar 175...
Nevermind, jullie komen er samen waarschijnlijk wel uit!!
:D:D:D

Volgens mij ligt de prijs van een D station iets lager hoor.. je hebt verkoopprijzen en vraagprijzen.. en dat soort hoge bieden vanaf prijzen vind ik dan meer een soort van wishful thinking *D

btw.. heb ook nog een V2 die ik eigenlijk te weinig gebruik en wel weg mag voor 135,- da's volgens mij een mooie prijs en daar is er laatst hier ook nog een voor verkocht :mega: dees hieronder dus..

cover.gif

Plaatje doet het niet.. nog maar een poging dan.. de rooie V2 dus van Novation of zoiets :mega:
dmv2.jpg

Nou, dan blijft de mijne nog maar ff in m'n rack hange .. binnenkort maar weer eens aanslingeren :D

Nou, dan blijft de mijne nog maar ff in m'n rack hange .. binnenkort maar weer eens aanslingeren :D

Oké Analogica is al voorzien,
Maar je kan natuurlijk gewoon een verkooptopic maken als je hem kwijt wilt.....
Er is vast wel interesse in!

Zelf houden en gebruiken is natuurlijk ook niet verkeerd, zijn leuke units!

Oké Analogica is al voorzien,
Maar je kan natuurlijk gewoon een verkooptopic maken als je hem kwijt wilt.....
Er is vast wel interesse in!

Zelf houden en gebruiken is natuurlijk ook niet verkeerd, zijn leuke units!

Mwoa... hij hoeft nie persee weg hoor.. ´t Is en blijft een geinig bakkie... en hij neemt weinig ruimte in.. dat scheelt ;)

Gewoon hiero en op MP aanbieden MacGyverGear, denk dat er genoeg belangstelling voor dit apparaat is.
Die ik onlangs heb gekocht was niet voor mij zelf maar voor een vriend van me, ik heb al sinds 1997 de eerste versie en die bevalt me nog steeds goed.
Heb daarvoor ook de originele 808 en 909 gehad en vond het klank verschil niet de moeite waard om een flinke smak geld te laten schieten!

Status
Please reply by conversation.
Back