Yamaha cs70m lfo chip gezocht (zit ook in andere cs-modellen)

Status
Please reply by conversation.

nick nova

Resonator
Hallo,

ben op zoek naar een M51620P/IG00150 lfo chip voor een Yamaha cs70m.
Naar ik las, zit die ook in andere cs modellen, maar moet nog zoeken dewelke precies.

Maar als je er eentje hebt, ben ik zeker geinteresseerd!

groetjes,

Probeer eens: de oven voorverwarmen op 200 graden. En het ic pootjes omhoog op bakpapier te bakken ong 7 minuten.

Groet z.

Hallo,

ben op zoek naar een M51620P/IG00150 lfo chip voor een Yamaha cs70m.
Naar ik las, zit die ook in andere cs modellen, maar moet nog zoeken dewelke precies.

Maar als je er eentje hebt, ben ik zeker geinteresseerd!

groetjes,

zal wel storm lopuh;-]

- ik heb een electone [ evt donor ] analog organ asjij weet waar schynen veel csovereenkomsten in te zitten

*D

maar kan het ook wel eens weer doen.... zo heb ik mn boiler gerepareerd. print eruit en in de oven 7 min op 200 graden....

you never now.. ;) anders idd gebakken chips.

Sorry liet me ff gaan.. het stond er zo grappig.. ´Chips in de oven´.. net zoiets als ´:koffie: pads voor in de microwave´ maar idd een experimentje moet kunnen... baad het niet dan schaad het niet. :mega:

Sowieso die printjes nooit in ´n comsumptie oven doen.. die bende is nogal ongezond..
In spul dat medio 2006 de EU is binnengekomen zit geloof ik al loodvrij tin verwerkt..
´k Moet toegeven dat ik ´vroegah´ nogal hard ging op die harskerntin :D die lucht van dat goedje wat er dan vrijkwam bij het solderen.. onlosmakelijk verbonden met muziekspul :{:D maar door schade en schande wordt je wijzer..

Status
Please reply by conversation.
Back