• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Metasonix TM-3 tube dual VCO (nieuw)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

levka

Verkeerd in goede staat
Metasonix TM-3 tube dual VCO stand alone module in staat van nieuw.

Dubbele buizenoscilator van Metasonix in orginele verpakking met manual, voeding & metasonix sticker(!).

Extern aan te sturen via een Hz/V CV signaal (niet direct via Oct/V).
Hz/V kan via een geschikte Midi-CV interface of direct vanuit een Korg MS-10/20, Yamaha CS-series synth.
Kenton (Super) Bass station rack is ook geschikt als midi/CV interface hiervoor.
Gaat ook prima met elke analoge sequencer.

Module wordt niet meer geproduceerd en is vrij zeldzaam .
Door mij een paar jaar geleden uit de VS geimporteerd en vervolgens in opslag bewaard.

Ruig vintage geluid!

Prijs: 400 E (geen ruil svp).

Te beluisteren & af te halen in A'dam of tegen vooruitbetaling (op kosten & risico koper) te verzenden.

Attachments

• Metasonix1.jpg
    Metasonix1.jpg
    237,2 KB · Bekeken: 63
  • Metasonix3.jpg
    Metasonix3.jpg
    272,8 KB · Bekeken: 66
Ik sta altijd open voor een net bod ...

Een laatste schopje dan maar ...

OK, ik geef het maar op.
Deze mag wel dicht svp ... :slotje:

Status