dj donkey kong-dance (orginal mix)

ano12112025

Gedeactiveerd account
ik dacht post alvast een track uit mijn stal.
http://soundcloud.com/dj-donkey-kong/dj-donkey-kong-danca-orginal

een 128 bpm track. ik hiervoor gebruikt.
total dance sounds vol.1 en vol.3
ultimatum bass
fl studio
sytrus
3x osc.
de melodie,en zijn niet zelfbedacht behalve in de drop. die heeft gloomer bedacht:)

laat me weten wat je er van vind en wat beter kan.

greets dj donkey kong.

Kort zijn mijn kritische noten (ik ben overigens geen pro, maar gewoon wat mij opvalt)

1) het gepitchte leadje gaat wat irriteren, daar zit weing variatie in.
2) er zit sowieso weinig variatie in de track. Langdurig achter 2 maatjes van dat leadje.
3) na de break kom volgens precies hetzelfde als voor de break. Dan verwacht je toch iets anders of een variatie, de spanning is er dus af na de break want je weet al wat er komt
4) algemeen gevoel is dat ik het wat leeg vind klinken op bepaalde momenten alsof ik wat mis
5) staat het leadje gepanned? Of komt dat door mijn afluistering? Ik zou een lead namelijk niet pannen

Kortom: er zitten aardige dingen in, maar ik zou de track de helft korter maken en wat meer gaan varieren.

Paul

Eerlijk gezegd moet ik heel veel moeite doen om de maat te houden :D. Heb je er af en toe 2/4 maten in gestopt of zo? In het eerste deel van de track heb ik er het meest last van. Dan lijkt het also de clap op de eerste tel zit en de bass op de tweede. Vaak komt dat omdat je dan tijdens het intro feitelijk verkeerd begint te tellen omdat zo'n lead dan op de derde tel begint. Maar hier heb ik het idee dat eriets anders aan de hand is. Kan er de vinger nog niet op leggen.

@ dr van lansberg.

ja beetje rare mix maar ergens klopt het wel weer. ik ga aan jouw commentaar heel hard werken.

Kort zijn mijn kritische noten (ik ben overigens geen pro, maar gewoon wat mij opvalt)

1) het gepitchte leadje gaat wat irriteren, daar zit weing variatie in.
2) er zit sowieso weinig variatie in de track. Langdurig achter 2 maatjes van dat leadje.
3) na de break kom volgens precies hetzelfde als voor de break. Dan verwacht je toch iets anders of een variatie, de spanning is er dus af na de break want je weet al wat er komt
4) algemeen gevoel is dat ik het wat leeg vind klinken op bepaalde momenten alsof ik wat mis
5) staat het leadje gepanned? Of komt dat door mijn afluistering? Ik zou een lead namelijk niet pannen

Kortom: er zitten aardige dingen in, maar ik zou de track de helft korter maken en wat meer gaan varieren.

Paul

1 ja die heb ik ook niet zelf gemaakt maar ik ga kijken of ik er meer mee kan doen.
2 ik ga daar ook hard aan werken misschien de track nog verder inkorten.
3 niet helemaal maar ik begrijp je wel dus ik ga daar aan werken.
4 ga ik ook aan werken.
5 nee ik heb hem niet lopen pannen maar het kan zijn dat de loop al panned was.

ik hier een update ik heb een flinke update gedaan aan de mix.
voor de rest komt nog want ik heb zo vergadering dus heb ik dit tot nu toe gedaan.:)
http://soundcloud.com/dj-donkey-kong/dj-donkey-kong-danca-orginal
:dj:

Is dit dan misschien Raphie die een track post onder een andere naam?

maar echt veel teveel galm ten eerste.
lead is veel te recht er zit geen soul in. na 2 keer het refrein anoying lead sound.
vocals is te zacht
maar vooraldoorgaan

Je ziet hé DK, hier krijg je fatsoenlijke feedback.. :P

Ik zou doen wat de heren zeggen hierboven.

Maar je gaat erop vooruit.. Nu nog een synthje of twee kopen en je bent vertrokken. :W

Back