loveyourjunos
Ouwe rot
De MPC, de DX7 en de Juno6
Wat vinden jullie er van?
Wat vinden jullie er van?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ok, hij is helemaal niet perfect en hij gaat de begaande paden nou niet echt uit de weg. Er is genoeg op aan te merken. Veel te lang ook volgens mij. Maar het is wel zo ongeveer geworden wat ik in mijn hoofd had. Ik zat echt in de zone tijdens het maken 
Dat dingetje zit inderdaad niet helemaal lekker. Het syncen van LFO's op de MPC is echt onbegrijpelijk. Het is niet in tikken, het is niet in tijd, je krijgt het er nooit helemaal lekker in, inderdaad jammer.
Helaas opgenomen op twee kanalen dus naast een beetje EQ'en, knippen en plakken veel valt er niet veel meer aan te veranderen.
Gefilterde akkoordjes lijkt mij een degelijke basis om een nieuwe op te bouwen!![]()
LFO uit, delay aan...?

Bewaar je de files van je tracks dan niet joh? Ik bewaar sowieso alles dat als "af" beschouwd mag worden, maar in de meeste gevallen ook de loopjes die ik heb gemaakt. Ik merk dat ik vaak later (soms tot een jaar later) ineens de inspiratie heb om het dan af te maken.

Delay is van het zelfde laken een pak. De timing stel je op dezelfde manier in. Volstrekt onbegrijpelijk (voor mij althans)![]()