oude cubase songs *.all openen in Cubase 6 LE

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Tja, dat kon je verwachten. Ik koop een nieuwe geluidskaart gebundled met Cubase 6 LE en die kan mijn oude *.all files niet openen.

Steinberg heeft een speciale versie van SX3 beschikbaar gemaakt, maar die doet het niet met een license voor Cubase 6 LE (ook al heb ik voor Cubase 5 VST en Cubase 6 LE netjes betaald)...

zie hier voor meer info: http://www.cubase.net/phpbb2/viewtopic.php?t=99836

Kent iemand nog een andere optie? Wil echt graag met m'n ouwe tracks aan de gang...

cheers

Prime

Dan moet je dus van die site even de SE 3 versie downloaden ipv de SX 3 versie. Die zal het op je eLicenser mogelijk wel doen. Je hebt gewoon de grootste Cubase versie gekozen ipv de kleinste, toen vergelijkbaar met Cubase 5 VST. Dat was toen de kleinste versie. De grotere was Cubase Score en de grootste was Cubase VST/32. Score was vergelijkbaar met Cubase SL en VST/32 was vergelijkbaar met SX. En SE dus met Cubase VST zonder verdere toevoegingen.......

Trouwens blijft het de vraag of dit gaat werken omdat Cubase 6 LE een gratis meegeleverde versie is, en niet de kleinste retail versie. Want dat is Cubase 6 Elements. Hopelijk gaat het werken voor je!

Laatst gewijzigd:
Goede tip en heb het geprobeerd met Cubase 3 SE; helaas wil deze ook niet opstarten om het geen "security device not connected" ...

wat nu?

Daar heb ik ook aan gedacht inderdaad. Heb tot nu toe alleen mn Cubasis VST CD-ROM niet kunnen vinden en vrees dat deze ergens in Nederland ligt.

achja...

Van een aantal projecten heb ik goede opnames, maar voor de meesten heb ik alleen de MIDI nodig.

Back