• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S5000, zeer compleet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renepela

Ouwe rot
Omdat ik ruimte moet maken voor een aantal nieuwe apparaten, heb ik besloten m'n Akai S5000 ook maar weg te doen.

Mijn Akai S5000 is in zeer goede staat en technisch en optisch helemaal in orde.
Hij is zeer uitgebreid. Bovenop de standaard functionaliteit zit er het volgende in:
De maximale hoeveelheid geheugen (256 MB).
Verder is ook de USB poort aanwezig.
Ook heeft hij een CF card reader ingebouwd. De floppy drive zit intern, die gebruik je toch niet meer.
Hij is fluisterstil, omdat dankzij de CF kaart er geen bewegende delen zoals een harddisk meer in zit.
CF is een stuk makkelijker, net zo snel en volledig geruisloos. Bovendien is het uitwisselen met je PC dan ook een stuk eenvoudiger. Je krijgt er een 4 GB CF kaart bij.
Ook een extra VOX64 bord is toegevoegd, waardoor de polyfonie nu 128 stemmen is.
Ook een extra bord met analoge uitgangen is toegevoegd, waarmee het totaal uitkomt op 16.

Hij is dus zeer compleet. De vraagprijs is daarom 350 euro.
Hij is groot en zwaar, dus de voorkeur gaat uit naar afhalen.

Voor 300 euro mag hij ook wel weg.

Kom op mensen. 300 euro voor zo'n complete S5000 sampler is toch een koopje?

En weer een schopje.

Wederom een schop. 300 euro is echt niet duur mensen.

't schiet niet erg op, maar toch maar weer een schopje.

:De aanhouder wint. De S5000 is :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back