rhodes

Status
Please reply by conversation.

EDP

elke dag pannekoeken
yo!

ik zoek een rhodes, en ik heb eventueel een nordrack 2 in te ruilen.

ja had al op ebay gekeken maar zon grote bak wil ik niet in duiseland kopen doe ik liever in nederland

Mail anders even met Rob Coops (www.fenderrhodes.nl), die verkoopt ook wel eens een Rhodes. Niet heel goedkoop maar wel altijd in fantastisch staat (gereviseerd).

Grtz,
Jeroen

Hey!

ik weet niet hoeveel je ervan afweet, maar zoals Jeroen als deels stelt: Voor een goeie betaal je nogal wat en het is wel belangrijk om een beetje een okaye te hebben. Het moet opzich niet moeilijk zijn om er in Nederland 1 te vinden, maar verwacht voor een ranzige waar 20+ jaar niets aan gedaan is zeker nog 250 euro extra aan reviseer kosten te betalen. Vaak kom je dan toch in de buurt van de prijzen die Rob Coops vraagt tenzij je het geluk hebt er 1 van iemand te kopen die er de ballen verstand van heeft.
Ook de versie is erg bepalend voor het geluid, hier is genoeg info over te vinden op het web.

Veel succes met het vinden van het mooiste pianootje oit gemaakt :-)!

weet niet

weet niet

Al eens 1,5 jaar geleden een paar keer gebeld om me op een lijst te zetten bij hem.
Nooit meer wat gehoord sindsdien.
Ik heb sterk de indruk dat die rhodes alleen in een bepaalde kring rondgaan.
Maar ja ze zijn heel zeldzaam dus hij heeft vast een gigantische wachtlijst.

Re: weet niet

Re: weet niet

Origineel geplaatst door Exzit
Al eens 1,5 jaar geleden een paar keer gebeld om me op een lijst te zetten bij hem.
Nooit meer wat gehoord sindsdien.
Ik heb sterk de indruk dat die rhodes alleen in een bepaalde kring rondgaan.
Maar ja ze zijn heel zeldzaam dus hij heeft vast een gigantische wachtlijst.

in Duitsland zijn ze helemaal niet zo zeldzaam....... als je een auto hebt/kan regelen, kan je ze zelf gaan oppikken, er is een hele grote grens-streek ;)

Duitsland

Duitsland

Tja misschien moet ik daar maar eens gaan kijken wist ik eigenlijk niet.

Status
Please reply by conversation.
Back