• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME Fireface 800, Lavry DA-10 DAC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Wegens upgrade te koop;

RME Fireface 800 audio interface met Firewire 800 interface.
In prima staat en natuurlijk 100% werkend.
Komt met firewire kabel en manual. Eventueel bespreekbaar met Firewire PCI kaart erbij.
Prijs: 725 euro

Lavry DA-10 referentie kwaliteit D/A converter / monitor volume controller.
In perfecte staat, als nieuw.
Komt met 'n goede Toslink SPDIF kabel. Manual heb ik dacht ik ook nog liggen, even zoeken.
Prijs: 625 euro

Ook te koop in combinatie, werkt perfect samen.
Comboprijs: 1300 euro

Deze apparaten zijn te bezichtigen in Alphen a/d Rijn.
Wegens de waarde verstuur ik liever niet, maar persoonlijke bezorging is waarschijnlijk wel mogelijk in overleg en naar redelijkheid (tegen vergoeding brandstofkosten).

"Triple Dip" prijsdrop;
-Fireface 800 - 700 euro
-Lavry DA-10 - 600 euro
-Beide apparaten in één koop - 1250 euro

Laatste prijsdaling, dit zijn nu vaste prijzen (dus niet verder onderhandelbaar)
-Fireface 800 - 675 euro
-Lavry DA-10 - 575 euro
-Beide apparaten in één koop 1200 euro

Zoals vermeld; ophalen Alphen a/d Rijn of bezorgen in overleg (naar redelijkheid, vergoeding brandstofkosten)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back