OP zich niet nieuw maar zal me toch even voorstellen

Sonicdriver

http://dietmertan.com/
Hallo,

Ik ben al een tijdje lid maar zal me toch nog even voorstellen.

Ik ben Dietmer, m28/Assen/NL
Maak acid en heb vroeger hardcore en gabber gemaakt.

Tevens wil ik vragen of het mogelijk is mijn gebruikersnaam te wijzigen. Kan een moderator dit voor mij regelen?

ha nee, maar wel jong :P
en eigenlijk kon ik sommige nummers wel waarderen, ben nooit echt iemand geweest die zich aan 1 stroming vastklamte... ik luisterde je nummers met een punkkapsel en ketting aan mn broek maar mijn grootste muziekliefdes waren de underworld, the chemical brothers, junkie xl, fatboyslim, orbital en the prodigy... maar grunge, punk, noise, garage en wereldmuziek lustte ik ook... hhhm er is dus eigenlijk nog niks aan mij veranderd :) en van die twee nummers van jouw kreeg ik wel echt een smile op mn gezicht...

waarom jouw nummers me trouwens bij gebleven zijn bedenk ik me net omdat het nogal veel gebroken rave invloeden had en dat was precies wat ik zo vet vond aan de prodigy

Ik heb me ook nooit aan 1 stroming vastgeklampt hoor. Ik heb 20 GB mp3 library van klassiek, 80s,top 40 tot aan hardcore, psytrance maar ook dus dingen als chemical brothers en the prodidy :)

Wat voor muziek maak je zelf?

Volgens je site zat je al sinds je 9de jaar bij rotterdam records, ben je niet stiekem 38? :P

ik maak post-acid als pecnoc
http://www.pecnoc.nl/

en drones en noise onder de naam Colloid

Haha tijdje geleden pecnoc tegen gekomen op soundcloud, echt vette dingen dat die maken.
Heb jij een linkje naar jouw soundcloud?
Die link bij je handtekening gaat naar een site waar juist alleen je naam op staat of doe ik iets mis? :D

En welkom Dietmer! :)

haha dank je... mn soundcloud is: www.soundcloud.com/pecnoc :P
dat doe ik samen met maarten al sinds 2004 en hadden soort van gedeelde studioruimte in 1 huis, we waren in het begin vooral dagen achtereen soundscapes aan het maken, af en toe een gek acidtrackje en af en toe een optredentje, toen zn vriendin ook bij ons in huis kwam en ook nog aardig kan zingen kon t natuurlijk niet anders dan dat ze mee t podium op ging. nu wonen we niet meer in één huis en hebben we elk ons eigen in elkaar geknutseld studiootje en doen we naast pecnoc nog wat andere dingen. ik maak nu weer wat meer soundscapes onder de naam colloid (www.soundcloud.com/colloidsounds) en maarten is sinds kort een act gartmalen begonnen waarmee hij op de nieuwe release van antilounge komt. maar pecnoc blijft voor ons toch dat dingetje waar we al jaren een beetje mee freaken en dat ook zeker blijven doen.

ginko synthese is mn naam voor effecten en diy synthdingetjes en is iets waar ik al een tijdje mee bezig ben om wat mooie dingen mee te maken... maar ik kom er niet echt aan toe om t echt goed op te pakken en blijft nog een beetje aanknutselen.

Welkom:baco:

Volgens je site zat je al sinds je 9de jaar bij rotterdam records, ben je niet stiekem 38? :P

Helemaal correct berekend, maar waar op mijn site staat dan dat ik in 1984 geboren ben :)

EDIT: oh ik zie het al, tikfoutje in de openingspost :P

Zel 't ff aanpassen

EDIT2: oh kan de OP niet aanpassen maar op m'n synthforum profiel staat wel gewoon dat ik in 1974 geboren ben

haha dank je... mn soundcloud is: www.soundcloud.com/pecnoc :P
dat doe ik samen met maarten al sinds 2004 en hadden soort van gedeelde studioruimte in 1 huis, we waren in het begin vooral dagen achtereen soundscapes aan het maken, af en toe een gek acidtrackje en af en toe een optredentje, toen zn vriendin ook bij ons in huis kwam en ook nog aardig kan zingen kon t natuurlijk niet anders dan dat ze mee t podium op ging. nu wonen we niet meer in één huis en hebben we elk ons eigen in elkaar geknutseld studiootje en doen we naast pecnoc nog wat andere dingen. ik maak nu weer wat meer soundscapes onder de naam colloid (www.soundcloud.com/colloidsounds) en maarten is sinds kort een act gartmalen begonnen waarmee hij op de nieuwe release van antilounge komt. maar pecnoc blijft voor ons toch dat dingetje waar we al jaren een beetje mee freaken en dat ook zeker blijven doen.

ginko synthese is mn naam voor effecten en diy synthdingetjes en is iets waar ik al een tijdje mee bezig ben om wat mooie dingen mee te maken... maar ik kom er niet echt aan toe om t echt goed op te pakken en blijft nog een beetje aanknutselen.

Ok cool, ik follow je nu!

Back