Korg KR55 of KR55B rhythmcomputer

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Ik zoek een Korg KR55 of Korg KR55B Rhythmcomputer. Die wil ik dan triggeren aan de Korg Poly61, die ik maandag binnenkrijg. Ik wil gaan tot 100 euro!:halleluja

Deze dus :)

Attachments

• kr55.jpg
    kr55.jpg
    22,3 KB · Bekeken: 91
Korg KR55

Korg KR55

Origineel geplaatst door marcuuu
Deze dus :)

Precies! Heb jij er dan toevallig eentje staan?8)

Nee , jammer genoeg niet, maar bestaat er niet iets anders wat het zelfde kunt doen wat je wilt en makkelijker te vinden is en goed koper.

Korg KR55

Korg KR55

Origineel geplaatst door marcuuu
Nee , jammer genoeg niet, maar bestaat er niet iets anders wat het zelfde kunt doen wat je wilt en makkelijker te vinden is en goed koper.

Het probleem is dat de vroegere ritmemachines van Korg een andere trigger afgaven dan merken als Roland enz. Ik heb in het verleden een Roland CR8000 gehad en deze aan de Korg MS10 gekoppeld. Omdat beide apparaten een andere trigger afgaven, liep het ritme van de CR8000 vier keer zo traag als dat van de Korg MS10 en andersom.
Omdat ik een Korg Poly61 binnenkrijg, lijkt het me zinvoller om een Korg ritmemachine aan te schaffen dan iets anders, ik voorzie dan toch weer problemen.:W

Korg KR55

Korg KR55

Ik krijg van de week een KOrg KR55 binnen, ik heb er eentje op de kop kunnen tikken. Dus mag deze thread worden afgesloten:slotje: :slotje: :slotje: :biertje:

Status
Please reply by conversation.
Back