LinnDrum LM-1 en/of LM-2 als VSTi?

Mitico

Ingeburgerd
Kan iemand mij vertellen of deze legendarische drumcomputers ook als VST beschikbaar zijn? Ik heb van de LM-1 wel de JM-1 (freeware) gevonden, maar de kwaliteit van de samples is niet echt super...

Heb al wel geluisterd naar de Arturia SPARK Vintage, maar vroeg me af of er ook andere plugins zijn die "the real thing" benaderen.

Kan iemand mij vertellen of deze legendarische drumcomputers ook als VST beschikbaar zijn? Ik heb van de LM-1 wel de JM-1 (freeware) gevonden, maar de kwaliteit van de samples is niet echt super...

Nog niet. Misschien in de toekomst... Maar volgens mij is de software versie wel goed heb ik gelezen?

Ik kan deze niet installeren want ik gebruik de mac (de software is alleen voor Windows), je kunt toch de wav samples in een sampler gooien? (ik zeg maar wat) :)

De iPad heeft de DM1: http://www.fingerlab.net/website/Fingerlab/DM1.html

Erg fijne app. Werkt ook via midi.

Hey dat is leuk.... zit er steeds meer aan te denken om een ipad aan te schaffen, deze en de aniMoog enz.

Maar qua hardware kan het volgens mij ook (goedkoper dan de aanschaf van een Lin) Corrigeer me als ik het fout heb hier........ Kan je niet Lindrum eprom's in een SCI Drumtracks zetten zodat deze een soort van Lindrum word?

Volgens mij kan dat wel ja, maar zeker weten doe ik het niet. Weet LeBlom dat niet?

Hey dat is leuk.... zit er steeds meer aan te denken om een ipad aan te schaffen, deze en de aniMoog enz.

Maar qua hardware kan het volgens mij ook (goedkoper dan de aanschaf van een Lin) Corrigeer me als ik het fout heb hier........ Kan je niet Lindrum eprom's in een SCI Drumtracks zetten zodat deze een soort van Lindrum word?

en dan de linndrum shuffle missen

gwoon goede set samples nemen ...
midi triggeren , netjes swing proggen

idd niet egt tast baar dan

die prijzuhh tegenwoordig;-[
:D

Nog niet. Misschien in de toekomst... Maar volgens mij is de software versie wel goed heb ik gelezen?

Ik kan deze niet installeren want ik gebruik de mac (de software is alleen voor Windows), je kunt toch de wav samples in een sampler gooien? (ik zeg maar wat) :)
Uiteraard had ik daar ook aan gedacht, maar dan moet ik nog wel steeds een goede sampleCD hebben van de LM-1 en LM-2 om ze bijvoorbeeld in Kontakt te kunnen gebruiken. Enig idee welke CD's goede kits bevatten van beide drumcomputers?

Back