• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MotU Midi Interface 8x8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
MotU Midi Express XT

goede en stabiele 8x8 midi patchbay en midi interface met ontzettend veel (ook standalone) routing- en synchronisatie-mogelijkheden in een nette metalen 19 inch behuizing.

dubbel motief voor verkoop:

1. inkrimping midi studio, ik heb nog maar 3 midi synths.
2. schijnbaar enige midi interface die niet lekker werkt met Rme geluidskaarten.

dus ik verkoop m niet aan Rme bezitters, tenzij men weet wat men doet :)

het apparaat is uitgebreid te testen, ook met eigen apparatuur van de koper. wil m indien in de buurt ook langs komen brengen.

de interface is uiteraard in goede staat, in (enigszins verweerde) doos, met handleiding, met originele drivers, met netsnoer en kabel voor aansluiting op pc en een andere voor aansluiten op mac.
altijd in rookvrije homestudio gebruikt.

en de prijs: 200 euro.

Attachments

• pcm0000043-000.jpg
    pcm0000043-000.jpg
    5,3 KB · Bekeken: 87
ook te ruil tegen een andere vergelijkbare midi interface.

amt8 met bijbetaling van mijn kant ook mogelijk als het niet kleiner kan :)

groeten !

Is dit usb of parallel? ik heb zelf de parralel uitvoering .. De stabieltse midi interface als je Active Midi Timing en(AMT) en LTB (steinberg, lightspeed transfer bus ofzo?) niet meerekent. (*oja, of een MTPAV ;) )

Niet duur, supervette interface, 16 geheugens, waar van 8 fabrieks, 8 kan je zelf GEHEEL, vrij toewijzen, en met geheel.... bedoel ik tot op welke sysex je wel van kanaal 8 op poort 6 wil ontvangen maar niet van de anderen enzo (clockworks is echt een mooi programma.) dus als je een pc/mac hebt is dit echt een superkeus, voor een knappe prijs ;) ... oja, en als je een DP gebruiker bent ... dan hoefde ik dit hopelijk niet uit te leggen :))

dit is de parallelle uitvoering

verder inderdaad een hele knappe interface, heb alles nog eens opgesomd en kom tot een imposant lijstje (zie ook hierboven voor een voorbeeld)...

wie?!

met bijbetaling van mijn kant ruilen tegen een amt8, omdat ik met logic werk.

Hoi,

Werkt het ook stabiel onder windows xp en met cubase SX?
En heb je dan ook de drivers voor xp?
Zo ja, dan heb ik wel interesse.

Groetjes, Petrus.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back