• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooger Foogers 101, 102 en 103

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
3 Mooger Fooger analoge effecten te koop, van Moog dus.
101: lowpass filter 375 euro,
102: ringmodulator 375 euro,
103 phaser 425 euro.

geweldige analoge effecten met veel leuke schakelmogelijkheden en cv inputs en lfo/envelope outputs etc.
nieuw in doos, compleet met origineel meegeleverde 220v voeding handleiding manual en garantiekaart.
evt ook de 110v usa voeding erbij, als je dat leuk vindt.

hmmmmm dat scheelt dan toch 14 euro per stuk. deze zijn ook nieuw, schrijf ik toch?!
en hoe zit het met de phaser (103), wat kost die bij feedback? daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. ik heb op des ite gekeken (zo km je nog 's ergens, maar zag ze niet staan.

nou ja, weet je wat, jij mag ze alle 3 samen voor 1000 hebben, ben je toch een stuk goedkoper uit dan bij feedback.
of ging het daar niet om???

Zo'n idee had ik al.
Ook goed hoor, ik heb hier zelf ook regelmatig de wijsneus uitgehangen zonder dat ik er eigenlijk zelf belag bij had.
Maar ik heb ze dus niet gevonden op de feedback site. wat kost de phaser daar?

dat bedoel ik.

nou ja, dan lijkt 1000 voor alle 3 me zeer redelijk, of 350 per stuk voor filter en ring modulator en 425 voor de phaser.
en zoals gezegd: nieuw in doos.

ja hoor, nick nova ziet weer ruzie waar die er niet is.
die is volgens mij net zo tam als die belgische kroonprins (philip?) die zijn vrouwtje niet wil kussen.
nee, dan onze willem alexander, die is zo geil, die rent de hele tuin door in z'n blote reet achter maxima aan, daarom mogen er daar ook geen foto's gemaakt worden.

afspreken? jij en willem alexander? of wij? lijkt me een goed idee, op de volgende forummeeting.

bedankt trouwens, voor jullie aandacht.

Hehe,

Rare conversaties hoor.

Maar toen ik ooit eens een keer zo'n ding optilde was hij nog zwaarder dan een baksteen. Die dingen zijn stevig gebouwd zeg! Die kunnen makkelijk nog een nucleaire winter mee. Da's niet kopen, maar investeren. ;)

Suc6 met de verkoop.

nee, dan onze willem alexander, die is zo geil, die rent de hele tuin door in z'n blote reet achter maxima aan, daarom mogen er daar ook geen foto's gemaakt worden.

Leo.

Scherper dan een schot hagel.

bedankt allemaal.
ik heb er ook nog een cp251 control processor bij trouwens, dan heb je een leuk modulair systeempje, bv bij (oude) analoge synths.

ha jongen,
ik verkoop hem niet los, maar bij verspuy staat-ie nog steeds, mag weg voor 375 (en misschien nog wel minder).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back