Het werd maar 'ns tijd dat ik ook 'ns wat ging uploaden. 
De opzet is: sluit een stel apparaten aan, speel wat.
Ik merkte afgelopen tijd dat, als het om m'n eigen liedjes ging, ik veel te veel aan het nadenken was, met als resultaat dat het allemaal lethargisch en overdacht klonk.
Om dit te omzeilen leek het me tof om gewoon elke 2 of 3 weken minimaal 1 spontane sessie op te nemen. Niet nadenken van tevoren, gewoon aansluiten, gaan.
Oja, en ik mag maar 1 take proberen, alles gaat via de mengtafel 2track uit naar een revox A77. Vond ik wel spannend om 't op tape te doen, voelt toch nog wat onomkeerbaarder dan op een computer.
Dat heb ik dan weer digitaal gemaakt, and here we are. Er is dus letterlijk niks aan gebeurd.
Voor de nerds, want dat zijn we, dit heb ik gebruikt:
DSI MEK + PER
Akai MPC1000 ->Kaoss Pad 3
Siel Orchestra 1 -> MXR carboncopy
Korg Ms20 -> EHX Memory Man w/ Hazarai
Korg Ms2000
Soundtracs Topaz 12 kanaals mixertje.
Zelfgemaakte veergalm op een aux
Revox A77
Hoor het graag als jullie er wat van vinden

De opzet is: sluit een stel apparaten aan, speel wat.
Ik merkte afgelopen tijd dat, als het om m'n eigen liedjes ging, ik veel te veel aan het nadenken was, met als resultaat dat het allemaal lethargisch en overdacht klonk.
Om dit te omzeilen leek het me tof om gewoon elke 2 of 3 weken minimaal 1 spontane sessie op te nemen. Niet nadenken van tevoren, gewoon aansluiten, gaan.
Oja, en ik mag maar 1 take proberen, alles gaat via de mengtafel 2track uit naar een revox A77. Vond ik wel spannend om 't op tape te doen, voelt toch nog wat onomkeerbaarder dan op een computer.
Dat heb ik dan weer digitaal gemaakt, and here we are. Er is dus letterlijk niks aan gebeurd.
Voor de nerds, want dat zijn we, dit heb ik gebruikt:
DSI MEK + PER
Akai MPC1000 ->Kaoss Pad 3
Siel Orchestra 1 -> MXR carboncopy
Korg Ms20 -> EHX Memory Man w/ Hazarai
Korg Ms2000
Soundtracs Topaz 12 kanaals mixertje.
Zelfgemaakte veergalm op een aux
Revox A77
Hoor het graag als jullie er wat van vinden