• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg D3200 Roland JV/XP expansions Prophet VS rom cartridge LA AUdio GCX2 compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Korg D3200 Roland JV/XP expansions Prophet VS rom cartridge LA AUdio GCX2 compressor

da's een mond vol, zo'n titel

Korg D3200 hd workstation met alles erop en eraan, veel mogelijkheden, veel kanalen, veel tracks, veel features en toch fijne bediening - en prima geluid, echt waar, iedereen die ik ken die m heeft is enthousiast €495

LA Audio GCX2 compressor limiter etc voor €75, als nieuw

Roland piano expansion voor de jv/xp €65
Roland techno expansion €50

Sequential Circuits Prophet VS ROM cartridge # 2 €75

en nog een Arturia Player25 met software en boekje erbij + registratie nummer €75

volgens mij allemaal niet gek, maar ja.....

foto's van de d3200 staan in een andere draad, is gewoon erg mooi met minimale gebruikssporen, die een ander niet eens zou noemen.

er staat nog meer in de rek-stapel (onder en boven de gcx2) te koop

Attachments

• DSC07428.jpg
    DSC07428.jpg
    75 KB · Bekeken: 132
  • DSC07170.jpg
    DSC07170.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 125
  • DSC07321.jpg
    DSC07321.jpg
    60,9 KB · Bekeken: 107
d3200 staat intussen op ebay maar mag (snel, zodat ik de veiling kan cancellen) weg voor 450
(en is echt een aanrader)

arturia player is weg

gcx2, cartridge en expansions zijn er nog....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back