Beste,
Ik ben een Odyssey aan het restaureren/modificeren.
Net bij het kalibreren kwam ik er achter dat de voltages van de VCO Out's niet hetzelfde zijn. Hieronder een lijstje van mijn metingen:
VCO-1 Saw - 3.07V
VCO-1 Square - 1.70V
VCO-2 Saw - 1.80V
VCO-2 Square - 0.60V
Volgens de Service Manual (ik heb Board B-II) moet dit voor de Saw 6V zijn en voor de Square 5V.
Ook zijn de blokgolven bij lange na geen blokgolven maar daar kan ik me nog van inbeelden dat dat klopt aangezien ze gevormd worden door Sawtooth to Square wave converters. (Zo zien ze er, op de scope, ook uit...
)
Alles werkt voor de rest naar behoren op wat toetsen na. Als iemand een adresje weet voor J-wires houd ik me warm aanbevolen.
Alvast mijn dank voor het meedenken.
Maarten
Ik ben een Odyssey aan het restaureren/modificeren.
Net bij het kalibreren kwam ik er achter dat de voltages van de VCO Out's niet hetzelfde zijn. Hieronder een lijstje van mijn metingen:
VCO-1 Saw - 3.07V
VCO-1 Square - 1.70V
VCO-2 Saw - 1.80V
VCO-2 Square - 0.60V
Volgens de Service Manual (ik heb Board B-II) moet dit voor de Saw 6V zijn en voor de Square 5V.
Ook zijn de blokgolven bij lange na geen blokgolven maar daar kan ik me nog van inbeelden dat dat klopt aangezien ze gevormd worden door Sawtooth to Square wave converters. (Zo zien ze er, op de scope, ook uit...
)Alles werkt voor de rest naar behoren op wat toetsen na. Als iemand een adresje weet voor J-wires houd ik me warm aanbevolen.
Alvast mijn dank voor het meedenken.
Maarten