even voorstellen dan

Wodka

Ouwe rot
hoi mensen, ik ben chris, ik ben nu 16 jaar, ik doe zit al vanaf mijn 6e op de muziekschool, speel vanaf mijn 8e keyboard en vanaf 2 jaar speel ik nu synth (ook nog via de muziekschool), ik zou niet weten wat ik nog meer moet zeggen dus

Hoi. Welkom.

Wat voor synth heb je ?

Sequence je ook muziek, of speel je gewoon (bekende) liedjes ?

op dit moment heb ik nog geen echte synth, ik heb wel nou twee seqeunzers, de yamaha RM1X en de roland Mc-303, in de zomer komt er hoogstwaarschijnlijk wel een echte synth, ik ga me dan de clavia nordlead 2 halen, ik ben wel gewend om met synths om te gaan, want ik ga op iedere woensdag al naar een studio voor mijn "muziekles", die man werkt daar echt professioneel met protools en alles, daar zit ik geregeld aan de synths, en thuis af en toe met softsynths, maar daar heb ik niet echt plezier aan, doe mij maar een echte

en nee, muziek naspelen, daar doe ik niet aan, ik produceer zelf

welkom

waarom geloof ik jou niet :confused: ik zit ook niet zo aan de drank als mijn naam doet vermoeden, met uitgaan zit ik zelfs aan de spa blauw en de redbull en daar ga ik ook op loos :walker: geen drank voor nodig, alleen met carnaval dan zit ik ook flink aan de drank :biertje:

bonjour.jpg

"Welcome, and have lotsa fun with your new addiction!" :duivels:

Back