Gezocht: Sherman Filterbank II

Status
Please reply by conversation.
geloof niet dat er iemand is die hem weg zou willen doen

ik in ieder geval niet

succes verder :)

dus.....kun je 'm dan niet samplen ? :confused:

[quote[ dus.....kun je 'm dan niet samplen ? [/quote]
Idd. Je zou zeggen dat je met 1 filterbank eigenlijk wel alles zou kunnen doen (i.c.m. een sampler uiteraard).

Ben wel benieuwd wat je plannen hiermee zijn!

1 tje voor de bassdrum`s en 1tje voor de melodie.

Ja ik weet dat je natuurlijk ook eerst de bassdrum`s op kunt nemen en dan de filterbank gebruiken voor de mele maar dat vind ik te veel moeite. En mocht ik toch nog iets aan de bassdrum willen veranderen dan hoef ik dat niet helemaal meer opnieuw te doen.

Origineel geplaatst door metatron
1 tje voor de bassdrum`s en 1tje voor de melodie.

Ja ik weet dat je natuurlijk ook eerst de bassdrum`s op kunt nemen en dan de filterbank gebruiken voor de mele maar dat vind ik te veel moeite. En mocht ik toch nog iets aan de bassdrum willen veranderen dan hoef ik dat niet helemaal meer opnieuw te doen.

Je zou ook een synthesizer kunnen kopen met een deugdelijk filter.

Origineel geplaatst door bikkel
Je zou ook een synthesizer kunnen kopen met een deugdelijk filter.

Een SFBII is toch ff heel wat anders als een filter op een synth hoor... ik heb nog maar weinig dingen gehoord die een geluid zo lekker ranzig kunnen laten klinken.

Origineel geplaatst door Nemco
Een SFBII is toch ff heel wat anders als een filter op een synth hoor... ik heb nog maar weinig dingen gehoord die een geluid zo lekker ranzig kunnen laten klinken.

beter had ik het niet kunnen zeggen filters op synth's zyn leuk en goed maar de sherman heeft toch wel een toegevoegde waarde

en hoeveel zie je nou te koop staan @ 2 e hands ...........juist het is een van myn meest geliefde tools geworden

en als ik de doedkope door voor kan vry maken komt ook by my een tweede te staan het is het zrker waard

Origineel geplaatst door Nemco

Klopt maar dan heb je het niet meer over een melodie maar over een verwrongen brok geluid ;)

Status
Please reply by conversation.
Back