Van dijk uitverkoop

fuse

Gepokt en gemazeld
Oa. dit :
mackie otto automatisering automation voor 1604 351€
Is dat wat?

Of dit zeldzame apparaat:
ensoniq parisII harddisk recording systeem 810€
(leuk om mee te spelen, niet om te hebben, de support is ruk)

Wel balen dat die art tube EQ en preamps al pleite zijn die vond ik wel interessant.

Nou ja kijk ff zelf maar anders dan.

http://www.studiodedijk.nl/1/opruiming.html

Volgens mij deugt die zaak voor geen meter. Opnieuw staat er de zeer moeilijk vindbare Oberheim 'Drummer' voor 94 Euro. Opnieuw al weer verkocht. Net als een maand of vijf geleden. Toen hadden ze er heel veel telefoontjes over gehad. Jaja, en zij zouden hem dan nu weer hebben en ook weer voor diezelfde prijs aanbieden! Zielig gebeuren is mijn indruk.

Nou, ik snap deze prijzen wel. Normaal gesproken zijn ze zo belachelijk duur dat dit voor SDD echt spotprijzen zijn 8o)

Maar even zonder grollen en grappen, sinds De Dijk in andere handen is gekomen is die zaak heel erg achter uit gegaan. Vroeger hadden ze leuke prijzen, superservice, perfect advies doordat die jongens echt helemaal op de hoogte waren, maar tegenwoordig is het gewoon prut. Onbetrouwbaar, duur, slechte service en K**advies.
Ik kom er dan ook niet meer.

Studio de dijk, rare winkel idd.........

Eerst vond ik het wel ok en kocht er ook wel eens spullem maar de laatste tijd dat ik er kwam kreeg ik altijd een raar gevoel daar. Kan niet vertellen wat maar een beetje het gevoel alsof ik flink genaaid werd (en nee dat is geen lekker gevoel als je ziet door wie je geholpen word)

Origineel geplaatst door Jur

Eerst vond ik het wel ok en kocht er ook wel eens spullem maar de laatste tijd dat ik er kwam kreeg ik altijd een raar gevoel daar. Kan niet vertellen wat maar een beetje het gevoel alsof ik flink genaaid werd (en nee dat is geen lekker gevoel als je ziet door wie je geholpen word)

ik wordt zowieso liever niet genaaid. ongeacht door wie..

Kan niet vertellen wat maar een beetje het gevoel alsof ik flink genaaid werd (en nee dat is geen lekker gevoel als je ziet door wie je geholpen word)

LOL! :D

Ik krijg opeens een heel smerig visioen.... :(

Jemig, wat een prijzen :D
Duidelijk figuren die er totaal geen verstand van hebben. Aan de andere kant is degene die daar daadwerkelijk koopt en echt denkt een koopje te hebben ook vrij naief.

Hehe,

Iedere keer als ik die 'koopjes' van DDW hier neer zet komt er heel weer wat los.

Maar die Otto automatisering voor die mackie. Weh is deh?

Enne, als ze zo duur blijven dan gaan ze misschien wel een keer failliet.
Dan is hun uitverkoop vast wel wat goedkoper. ;)

Daar kunnen ze er bij Peter Verspuy ook wat van. Daar heb ik echt hele slechte ervaringen mee. Voorbeeld: ik heb ooit gevraagd of er boeken over mastering zijn: nee,die zijn er niet was het andwoord. Maar die boeken zijn er natuurlijk wel. Bijvoorbeeld op http//:www.amazon.com. Voor de rest ben ik daar ook voor veel geld afgelegd. (via inruilen)

Studio de Dijk is samengegaan met Tach en Tally in Den Haag. Volgens mij hanteren ze daar de zelfde prijzen als bij de Dijk, alleen is mijn ervaring wat advies betreft van Tach en Tally wel heel goed.

Verspuy is soms wel errug scherp met de aanbiedingen, als ik de ads mag geloven.

Verspuy is soms wel errug scherp met de aanbiedingen, als ik de ads mag geloven.

Ook hebben ze natuurlijk veel apparatuur. Der zijn volgens mij ook een hoop winkels die niet alles kunnen leveren. Ben wel eens wezen kijken bij Rock Palace in Den Haag voor een VA synth bijvoorbeeld, maar daar hadden ze geen Novation, dus dan moest ik daarvoor naar een andere winkel als ik die nog wilde horen.

Op die site van Studio De Dijk lopen ze blijkbaar op een aantal delen ook behoorlijk achter.
Zo staat er bij de Ensonic Fizmo: NU f 3295,-- :stupid (= tevens ook niet echt goedkoop)

Ben er nooit geweest, maar uit jullie reacties en hun site wordt ik ook niet echt opgewonden!!!

De Dijk had vorige week letterlijk maar dan ook letterlijk de Feedback site overgenomen.

Zelfde foto's, zelfde lay out, alleen andere prijzen veranderd. Dat hebben ze er maar weer snel afgegooid....

Volgens mij heeft de dijk nu een of andere verouderde site erop gezet.

ik stond laatst ook nog bij studio de dijk met een jongen te praten, die had een paar weken daarvoor een emu turbo gekocht daar, omdat de man die daar op dat moment werkte ineens de prijs halveerde......... op de site stond ie nl. nog voor €1500 ofzo, en hij kreeg hem mee voor €800. Toevallig had ik daarvoor nog aan die gast die daar werkt gevraagt waarom hij zijn prijzen nooit update, te veel werk kreeg ik als antwoord. Conclusie: hij wilde die turbo gewoon voor €1500 aan die jongen verkopen terwijl €800 de normale prijs is..... (staat ie nu ook voor op de site trouwens...)

Origineel geplaatst door hardhouseraver
ik stond laatst ook nog bij studio de dijk met een jongen te praten, die had een paar weken daarvoor een emu turbo gekocht daar, omdat de man die daar op dat moment werkte ineens de prijs halveerde......... op de site stond ie nl. nog voor €1500 ofzo, en hij kreeg hem mee voor €800. Toevallig had ik daarvoor nog aan die gast die daar werkt gevraagt waarom hij zijn prijzen nooit update, te veel werk kreeg ik als antwoord. Conclusie: hij wilde die turbo gewoon voor €1500 aan die jongen verkopen terwijl €800 de normale prijs is..... (staat ie nu ook voor op de site trouwens...)

wie koopt zoiezo een turbo als een emu5000 voor midner kan krijge in duitsland

;)

Origineel geplaatst door hardhouseraver
Het was een emu turbo phatt :)

ja dat is een compleet andere bak ja

Back