Eindelijk iets opgenomen.....

HansMs

Stamgast
Hallo allemaal......eindelijk wat opgenomen, luister even, vindt je het wat of vindt je het helemaal niks.......alle kritiek is welkom....:okdan:

gr,
Hans.

gebruikt motif XS8 (strings, violin), JD800 (solo, vangelis blade runner sound), predator (seq loop), spark(drums) en monopoly (bassline) plugin

Klink goed! :okdan:

Die clap is af en toe zacht alleen, ik zou daar iets mee varieren nog. Verder cool!

Ik heb een paar samples van Spark in een kit gegooid, iets aangepast en gesaved. Ik zal de claps eens wat harder zetten, het afmixen kan ik voortaan beter met de koptelefoon doen. Er moet nog iets variatie komen. De solo's heb ik nu live ingespeeld, en zijn ook niet op tel exact, maar ja moet dat echt?

Ik zal eens kijken van de week, ik heb nog wel het een en ander in de vergiet ;-)
Maar heb nu vette griep, dus das lastig, hoestend spelen ;-(

Bedankt voor jullie mening...

Lekker nummertje :okdan:
Alleen die stille clap af en toe is vervelend, die werkt afleidend.
Maar de sfeer is zeker goed. gewoon hier en daar nog wat meer variatie.

Ik las een tijdje terug je oproep "tips gevraagd". Goed bezig man!! Klinkt erg goed..

Vind het thema (akkoorden) en melodietjes trouwens erg lekker..
Bas (synth) mag iets meer body en volume hebben.. maar klinkt al erg lekker zo :)

Heb verder geen processing gedaan, de plugins uit de mac door een behringer DA converter en dan alle outputs naar een MD speler opgenomen. De strings en de 'zielige' viool komen en uit de Motif XS (toch een van de beste synths vindt ik zelf, lekker allround. Maar het meeste geluid komt uit een iMac (logic), en een beetje met een plugin reverb gedaan, en de kanalen een beetje 'panning' gegeven......ook de JD800 blijft breed klinken met zijn vangelis achtige strings, en zijn heerlijke scheurgitaar ;-)

Heb verder geen processing gedaan, de plugins uit de mac door een behringer DA converter en dan alle outputs naar een MD speler opgenomen. De strings en de 'zielige' viool komen en uit de Motif XS (toch een van de beste synths vindt ik zelf, lekker allround. Maar het meeste geluid komt uit een iMac (logic), en een beetje met een plugin reverb gedaan, en de kanalen een beetje 'panning' gegeven......ook de JD800 blijft breed klinken met zijn vangelis achtige strings, en zijn heerlijke scheurgitaar ;-)

ah . ook nog JD800, had ik even over het hoofd gezien. Tja, zo zie je maar wat een paar hardware bakken voor je sound kan doen (nog even afgezien van het goed balanceren van geluiden t.o.v. elkaar).

Back