Dag allemaal,
Ik heb sinds kort een nieuwe setup, combinatie van hardware en software. Alles is nu lekker plug en play, en afgelopen zondag heb ik met wat vrienden wat muziek gemaakt.
Een vriend van me heeft wat gitaar ingespeeld, en de vocal samples heeft een vriendin ingezongen.
Het is nog niet af dus het rammelt nog aan alle kanten maar ik wilde graag aan jullie laten horen hoe m'n nieuwe setup klinkt.
Je hoort qua instrumenten
- de RiDrum kick
- de arp is een Virus A met een klein beetje Rat distortion,
- sublaag is een elektrische bas
verder wat softsynths als de PolySix en Sylenth.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind zelf dat het stuk met de vocalen anders moet maar ik weet nog niet goed hoe.
Alvast bedankt voor het luisteren en alle tips zijn zeer welkom!!
Ik heb sinds kort een nieuwe setup, combinatie van hardware en software. Alles is nu lekker plug en play, en afgelopen zondag heb ik met wat vrienden wat muziek gemaakt.
Een vriend van me heeft wat gitaar ingespeeld, en de vocal samples heeft een vriendin ingezongen.
Het is nog niet af dus het rammelt nog aan alle kanten maar ik wilde graag aan jullie laten horen hoe m'n nieuwe setup klinkt.
Je hoort qua instrumenten
- de RiDrum kick
- de arp is een Virus A met een klein beetje Rat distortion,
- sublaag is een elektrische bas
verder wat softsynths als de PolySix en Sylenth.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind zelf dat het stuk met de vocalen anders moet maar ik weet nog niet goed hoe.
Alvast bedankt voor het luisteren en alle tips zijn zeer welkom!!