Het begint er idd op te lijken dat ik ze nieuw moet aanschaffen. Het bedrag voor een nieuwe CMS65 is ongeveer het bedrag voor een Solo6 2e hands. Als ik doorspaar voor een nieuwe CMS65, kan ik misschien net zo goed doorsparen voor een nieuwe Solo6. Die schijnen super goed te zijn voor 2K range monitoren.
Ik heb zelf een setje cms65. Deze klinken waanzinnig, maar voor 'moderne muziekstijlen' missen ze wel wat laag.
Daarom heb ik de cms-sub er bij gekocht. Dan heb je een top combo.
Je moet je inderdaad goed afvragen of die solo6 (die hebben toch een dubbele woofer ?) niet meteen het laag wat beter afspelen, want een set cms65+sub kost nog meer dan een set 2e hands solo6.
Maar de 65+sub geeft echt een ongelooflijk goed geluid !
De twin be heeft een dubbele woofer, en de solo dus 1 :p als ik me niet vergis heeft de CMS65 een bereik van 45hz tot 28khz. de solo6 van 40hz tot 40khz. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet snap waarom speakers boven de 20khz gaan. Of voelen we dat soms? Al bij al lijken het me beide super goede monitoren die hun geld meer dan waard zijn. Mocht ik er ooit een subwoofer bij nodig hebben, dan zal ik die er zeker bij halen. Hoewel ik denk dat 45hz voor mij meer dan genoeg laag is
@kartstieman : hoe vertaald jouw cms65? gaat dat goed samen wanneer je A/B't met je avantone mixcubes?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.