Veelzijdige rapper gezocht

nakken7

Ouwe rot
Lieden,

Voor een nieuwe Querist E.P. zoek ik een Nederlandse rapper (niet per sé Nederlandstalig), die van de gebaande paden durft te gaan. Dus een muzikale inslag, geen bragging and boasting. Iemand die met funk, reggae, techno en allerlei ander stijlen uit de voeten kan.

Maar waar vind ik zo iemand. Ik vind zelfs niet eens een erg actief hiphopforum.

Iemand ideëen?

Hmmm, Steen is niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek meer een Pete Philly achtig type.

Suggesties zijn natuurlijk welkom, maar een verwijzing naar een bruikbaar forum uiteraard ook. NLhiphop lijkt een beetje in onbruik geraakt.

Ik ga ook Schoppenheer eens contacten. Een jaar of twee geleden zouden we al eens een track opnemen, dus misschien wordt het daar eens tijd voor.

Steen, shit die gast neem je toch niet echt serieus boelie?

Steen, shit die gast neem je toch niet echt serieus boelie?

Los van het feit dat steen een hoop onzin uitkraamt is het een fatsoenlijke rapper

Lezen Doc ;)

Hmmm, Steen is niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek meer een Pete Philly achtig type.

Suggesties zijn natuurlijk welkom, maar een verwijzing naar een bruikbaar forum uiteraard ook. NLhiphop lijkt een beetje in onbruik geraakt.

Ik ga ook Schoppenheer eens contacten. Een jaar of twee geleden zouden we al eens een track opnemen, dus misschien wordt het daar eens tijd voor.

Ik zoek ook wel een pete philly om mee samen te werken, succes met het zoeken naar een fatsoenlijke rapper op het niveau van Pete die met jou wilt samenwerken.
Leuk idee maar in de praktijk lastig om mee te connecten.

Ik zoek ook wel een pete philly om mee samen te werken, succes met het zoeken naar een fatsoenlijke rapper op het niveau van Pete die met jou wilt samenwerken.
Leuk idee maar in de praktijk lastig om mee te connecten.

Pete Philly noemde ik vanwege de veelzijdigheid, niet omdat ik iemand zoek die er al een paar wereldtours op heeft zitten.

Een aanwijzing in de richting van een forum of een speciale muzikantenbank zou voor mij al mooi zijn. Aan "geef het maar op, want het gaat toch niet lukken", heb ik weinig.

Werkt hip hop in je smoel nog?

Pete Philly noemde ik vanwege de veelzijdigheid, niet omdat ik iemand zoek die er al een paar wereldtours op heeft zitten.

Een aanwijzing in de richting van een forum of een speciale muzikantenbank zou voor mij al mooi zijn. Aan "geef het maar op, want het gaat toch niet lukken", heb ik weinig.

www.101barz.nl en zoek een rapper die je dope vind en mail hem.
http://www.nlhiphop.nl/
www.homerecording.be

Ga naar hiphop feestjes en spreek mensen aan..

Back