[Chillout?] RPH - Philom

RPH

Ouwe rot
Afgelopen dagen mee bezig geweest, beetje chillout ( 95 BPM ) electronica geloof ik..
Iemand tips of suggesties?

Ik vind deze best goed, het enige wat ik iets zou aanpassen zijn de hats (iets minder volume en iets van galm). Voor de rest zou ik niets veel aan veranderen. Stuk die op 2.04 begint klinkt erg goed (start en overgang naar de rest).

Goed bezig man! :)

Bedankt voor het commentaar!

Mmm, ja daar heb je inderdaad wel gelijk in. Had het volume al wel iets aangepast, maar zal er nog even weer naar gaan kijken. Zal ook even kijken naar de galm, de hats zijn verdeeld over 2 apparaten.. het kan zijn dat ik het ben vergeten in te stellen op de MC307.

Ik vind hem geweldig! Doet mij sterk denken aan een aantal tracks van Laurent Garnier. Komt volgens mij met name door de strings en de hats... De bass is naar mijn smaak een tikkie te nadrukkelijk aanwezig.

Thanks beide voor reageren!
Laurent Garnier is zeker een held van me, mooi compliment zeg!

Vind je de bass te hard qua volume, of zou het op sommige plekken even weggelaten moeten worden?

Vind je de bass te hard qua volume, of zou het op sommige plekken even weggelaten moeten worden?

Ik denk niet je hem zou moeten weglaten. Heb meer het idee dat het bass geluid zelf wat nadrukkelijk is, te vol of te rond. Of misschien moet je een beetje weg eq'en... Laag latsen staan en rest weg misschien?

Aha, zal even kijken. Tnx!

Back