• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Kronos 61 (Nieuw)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferruccio

Ingeburgerd
Korg Kronos 61 Incl. Nu Electro expansion.

Mijn richtprijs: € 1.999 maar je mag altijd een leuk bod doen.

Na zo'n anderhalf jaar (bijna) ongebruikt in de studio te hebben gestaan verkoop ik mijn Kronos. In de titel heb ik bewust 'nieuw' gezet, omdat hij meer dan 'zo goed als nieuw' is. In al die tijd wellicht twee á drie keer gebruikt om wat sounds mee op te nemen via een ander MIDI keyboard en Cubase, dus het keyboard van de Kronos is zelfs nog nooit bespeelt. (Om maar een voorbeeld te geven)

De reden dat ik de Kronos weg doe is omdat ik hem met minder gemak kon integreren met mijn virtuele studio dan ik had gehoopt. Wat overigens niet wil zeggen dat de Kronos hier niet voor geschikt is, maar in mijn geval had ik gewoon te weinig tijd om het apparaat van binnen en van buiten te leren kennen. Lang leve het gemak van VST plug-ins. 8)

Voor de geïnteresseerden: alles is nog compleet, zelfs inclusief de aankoopbon met nog een half jaar garantie. Verder natuurlijk de doos, gebruikershandleiding, software, etc, Hij is één keer terug geweest naar Korg, omdat ik niet tevreden was over de nogal lawaaierige ventilator die binnenin zit. Ze hebben toen een stillere variant geplaatst, dus je zou kunnen stellen dat deze specifieke Kronos licht gepimpt is. :okdan:

Vanzelfsprekend uitgebreid te testen in werkende conditie zodat je zelf kan ervaren wat je eventueel aanschaft en zult merken dat hij écht nog 'nieuw' is.

Attachments

• foto(5).jpg
    foto(5).jpg
    52,9 KB · Bekeken: 149
  • foto(1).jpg
    foto(1).jpg
    34,2 KB · Bekeken: 130
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back