Gezocht: Yamaha QY70/QY100

Status
Please reply by conversation.

Wootson

Ouwe rot
Richtprijs Yamaha QY70: 70 euro.
Richtprijs Yamaha QY100: 100 euro.

Liefst zo goed als nieuw natuurlijk. Een minimaal krasje ga ik niet over zeuren, maar het apparaat moet technisch wel 100% zijn. Originele adapter moet erbij zitten. De handleiding en/of doos hoeft er niet perse bij, maar dat zou wel fijn zijn.

Bedankt voor de tip!

Dat is wel aardig aan de prijs inderdaad (€290), ook al is hij zogezegd niet of nauwelijks gebruikt. Als ik de historie van Synthforum er eens bij pak dan zie ik toch echt dat de Yamaha QY100 al een aantal keer voor €100 is verkocht. Mijn voorkeur gaat uit naar de Yamaha QY100 i.v.m. de mogelijkheid voor audio input en de extra geluiden. Het zijn trouwens richtprijzen, voorstellen zijn altijd welkom.

Ik herinner me dat de QY100 niet heel erg lang mee gaat op batterijen tov de QY70, maar ik heb hem niet zo heel lang gehad.

Via Marktplaats.nl ben ik helaas alweer twee oplichters tegengekomen. Pfff, iedere keer hetzelfde als ik een gezocht-advertentie plaats.

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat de QY70 langer meegaat op batterijen. Dat is wel een pluspunt voor zomerse tuin-beats. De QY100 heeft daarentegen weer 28 extra geluiden en 2 extra drumkits, maar ik weet niet welke precies. De effecten heb ik ook niet perse nodig eigenlijk, en de optie voor SmartMedia-kaarten ook niet direct. Vandaar dat de QY70 ook gewoon een optie is.

Voorstellen (met foto's) zijn nog altijd welkom. Liefst omgeving Limburg zodat ik het zelf kan komen afhalen.

De QY100 op Marktplaats is inmiddels gezakt naar €195. Nog steeds erg prijzig. Dus bij deze nogmaals een oproep voor een QY70/QY100 voor een redelijke prijs.

Vandaag een zo goed als nieuwe Yamaha QY100 ontvangen via de post. Dit topic mag worden gesloten. :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back