dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Mensen, nu sommigen met een fijner (zonniger) prijsje....
Ik heb besloten weer te gaan studeren, en heb het geld HARD nodig
Alles MOET weg, en ik ga nou voor de wat agressievere verkooppraatjes:
Teisco 110F ---- 550 euro
Vette analoge monosynth, met filterbank, 2 vco's, moog-style filter, met een midi-to-cv perfect aan te sturen!
Nu met gratis quicklock standaard, de orginele stofhoes en 2 jack-jack kabels to get you on the way!!!!
Yamaha A3000 ---- 550 euro
DE sampler voor hedendaagse electronisch gefreubel. Veel FX, 4 uitgangen, OS versie 2, 7 maal 500 Mb sampleopslag....
Nu met gratis 2 jack-jack kabels en 1 midi to get you right on the way!!!!
Je wil nooit meer een andere.
Behringer Ultrafex II ---- 60 euro (30 euro omlaag!)
Roland Juno 106 ---- 350 euro
nu met gratis quicklock standaard, 2 jack-jack kabels en 1 midi kabel.... Plug and play, allright!!
Korg MS-10 ---- 300 euro
Dat kun je toch niet laten staan, mensen!! Als ik nu nog bezig was kocht ik er nog een bij voor dat geld
Lichte cosmetische beschadigingen, maar functioneert als een monster, zie oude thread voor de foto's!
MET 5 patchkabels.... de uitverkoop moet niet veel gekker worden!
Digitech studiotwin ---- 125 euro (was 150)
Phillip Rees ---- 30 euro (was 35)
Zomaar van 1 midi out naar 4! Ploep!
Yamaha promix01 ---- 500 euro!!! (was 600)
Dat is toch niet meer te geloven, ik lijk wel syntherklaas. Dit is een monster van een digitale mixtafel met ingebouwde comperssors, gates, fx! Stuur je mixer met midi aan! Neem je fader bewegingen op als controllerdata! Zet voor livegebruik de verschillende mixen al klaar...... je wil niet weten hoe praktisch dit ding is. (Gruwelijk praktisch)
Wie hem binnen 1 week overneemt krijgt gratis de XLR-naar-jack pluggen erbij..... en die hebben tezamen een nieuwwaarde van zo'n 50 euro.
Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik 1 knop zelf gemaakt heb toen deze kapot was... (te veel druk op gezet tijdens vervoer) Maar werkt weer prima. Het is de yamaha kwaliteit, functioneert als een tiet, in werking te bezichtigen...
Sla je slag!
Ik heb besloten weer te gaan studeren, en heb het geld HARD nodig

Alles MOET weg, en ik ga nou voor de wat agressievere verkooppraatjes:
Teisco 110F ---- 550 euro
Vette analoge monosynth, met filterbank, 2 vco's, moog-style filter, met een midi-to-cv perfect aan te sturen!
Nu met gratis quicklock standaard, de orginele stofhoes en 2 jack-jack kabels to get you on the way!!!!
Yamaha A3000 ---- 550 euro
DE sampler voor hedendaagse electronisch gefreubel. Veel FX, 4 uitgangen, OS versie 2, 7 maal 500 Mb sampleopslag....
Nu met gratis 2 jack-jack kabels en 1 midi to get you right on the way!!!!
Je wil nooit meer een andere.
Behringer Ultrafex II ---- 60 euro (30 euro omlaag!)
Roland Juno 106 ---- 350 euro
nu met gratis quicklock standaard, 2 jack-jack kabels en 1 midi kabel.... Plug and play, allright!!
Korg MS-10 ---- 300 euro
Dat kun je toch niet laten staan, mensen!! Als ik nu nog bezig was kocht ik er nog een bij voor dat geld
Lichte cosmetische beschadigingen, maar functioneert als een monster, zie oude thread voor de foto's!MET 5 patchkabels.... de uitverkoop moet niet veel gekker worden!
Digitech studiotwin ---- 125 euro (was 150)
Phillip Rees ---- 30 euro (was 35)
Zomaar van 1 midi out naar 4! Ploep!
Yamaha promix01 ---- 500 euro!!! (was 600)
Dat is toch niet meer te geloven, ik lijk wel syntherklaas. Dit is een monster van een digitale mixtafel met ingebouwde comperssors, gates, fx! Stuur je mixer met midi aan! Neem je fader bewegingen op als controllerdata! Zet voor livegebruik de verschillende mixen al klaar...... je wil niet weten hoe praktisch dit ding is. (Gruwelijk praktisch)
Wie hem binnen 1 week overneemt krijgt gratis de XLR-naar-jack pluggen erbij..... en die hebben tezamen een nieuwwaarde van zo'n 50 euro.
Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik 1 knop zelf gemaakt heb toen deze kapot was... (te veel druk op gezet tijdens vervoer) Maar werkt weer prima. Het is de yamaha kwaliteit, functioneert als een tiet, in werking te bezichtigen...
Sla je slag!