TB 303 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Heb er zeker naar gekeken en belangrijker nog naar geluisterd en het is een goede tip van je maar soms ben ik van het sentiment en wil daar wel voor betalen. Ik denk dat als ik er vroeger geen had gehad dan was ik denk ik ook wel voor de TT gegaan

Word moeilijk ik heb er eentje maar die doe ik voor die prijs zelf ook niet weg puur omdat ik er anders nooit een andere voor terug vind.

Succes :)

Ik heb de mijne net op marktplaats gezet
Fotos erbij - wel slijtage rond de pods, maar kijkt maar even

'Weinig beschadigingen rond de potmeters en het batterijklepje'

hum,na een halve fles rhum ziet die er voor mij als nieuw uit idd

valt toch goed mee? dat zwart is gewoon vuil en gaat makkelijk af met wat water en zacht doek;
als je dat ding ook daadwerkelijk gebruikt (dus niet om in een glazen kast te steken en vanop een veilige afstand te masturberen terwijl je ernaar kijkt), dan slijt dat gewoon.

Zo heb ik bij mijn eigen 303 de volgende evolutie gezien:
45715_1580376307273_4607071_n.jpg

En dan bij vnl gewoon studio gebruik

Ik zit er niet helemaal meer in maar is 1700 euro voor een mint 303 Niet gewoon te weinig tegenwoordig?

Heb er laatst en dat is 2 weken geleden 1 gekocht in nederland in echt perfecte staat zeker optisch bijna nieuw met een klein aandachtpuntje technisch voor euro 1350. Dus het kan nog wel alleen geduld, geduld en ......

ik had 20j geleden men 303 gekocht helemaal versleten,en om nog niet meer te verslijten (toen gebruikte ik hem intensief) had ik een soft doorschijnende plastic gespannen gewoon tussen de case met de gaten voor de knoppen uitgesneden,onverslijtbaar,maar ja bij de mijne toen was het al telaat.

foto van foto van een flyer collage

303_pr10.jpg

1700 euro voor een mint TB in de Benelux? KUCH KUCH? :r ?

Op ebay vind je ze mint goedkoper..

Zoek je een tweede?? Of begrijp ik je post van 27 maart niet helemaal?

Status
Please reply by conversation.
Back