prodigy, micromoog, edp wasp, juno60 of cwejman s1 mk2

horny rabbit

Stamgast
mijn vraag is nogal een lastige en aan smaak gerelateerde vraag.
wellicht kan ik mijn keuzen een beetje laten sturen door ideeen gedachten van anderen.
ik heb momenteel als setup het volgende:
micro moog
moog prodigy
sh-101
edp wasp
polysix
2x juno60
solina ensemble
jx3p
dx7

oberkorn sequencer
tr-606modded

nu zit ik te twijfelen om dus de moog's 1 juno en de edp wasp te verruilen voor een
cwejman s1 mk2
dit vanwege de hang naar een meer modulaire synth en een uitgebreide mono synth met veel modulatie mogelijkheden.

enig advies?

denk dat ik de wasp zou houden, voor de fun en omdat ie zo anders is , en daarvoor in de plaats nog een van die rolands eruit ( de 2de juno of de jx3p ( als daar geen controller bijzit)

Een Cwejman is wel heel anders qua karakter dan wat je nu hebt.

Welke van de lijst gebruik je het minst? Zet die units eens in de kast voor 2 maanden en kijk of je ze heel erg mist.

k gebruik voornamelijk de sh-101, wasp, juno en solina.
k ben nu in istanbul voor n maand dus merk nu al wat k meest mis.
(boven genoemde)
de polysix heb ik pas maar merk dat ik die ook wel erg fijn vind.

wie heeft ervaringen met de cwejman en hoe zijn deze?

mijn vraag is nogal een lastige en aan smaak gerelateerde vraag.
wellicht kan ik mijn keuzen een beetje laten sturen door ideeen gedachten van anderen.
ik heb momenteel als setup het volgende:
micro moog
moog prodigy
sh-101
edp wasp
polysix
2x juno60
solina ensemble
jx3p
dx7

oberkorn sequencer
tr-606modded

nu zit ik te twijfelen om dus de moog's 1 juno en de edp wasp te verruilen voor een
cwejman s1 mk2
dit vanwege de hang naar een meer modulaire synth en een uitgebreide mono synth met veel modulatie mogelijkheden.

enig advies?

Het is een onzinvraag en toch vind ik hem erg leuk :D
Ik zou gaan voor het volgende:

1 juno60 eruit.
SH101 eruit.
JX3p eruit.
Prodigy eruit.
DX7 eruit.

Dan blijft dus over: Juno60, poly6, micromoog, edp wasp & solina string..dat is toch al een wereld setup of niet soms?

En als je nu moeilijk gaat doen over de dingen die ik weg zou adviseren dan zou ik zeggen: houd klanktechnisch de Dx7, en coolheidstechnisch de SH101...;)

Is natuurlijk nog wat tussen niet modulair en volledig modulair... ik heb inmiddels naast mijn Moog Rogue en Minibrute wat Moogerfooger bakjes (MF102, MF107, CP251). Volgens mij moet je daar met de micromoog, prodigy en juno ook wel wat mee kunnen.

Back