O.M.D. in Tivoli

DigiLoog

Ouwe rot
Voor de liefhebbers,

O.M.D. treed op vrijdag 17 Mei in de TIVOLI Utrecht op.
Aanvang 20.15 uur, kosten bedragen 54 p/p.
Ik ben i.i.g. van de PARTIJ :okdan:
Heb er 30 jaar op moeten wachten.

54 euro? Op de site van Tivoli staat 32 euro? Hun reserveringskosten zijn niet zo hoog. Overigens nog een bak geld om te mogen staan op je oude dag.

Het STUDIOalbum architecture and morality was de enige leuke cd, daarvoor ga ik daar niet heen. Dat spelen ze nooit imo onmogelijk live.

Het STUDIOalbum architecture and morality was de enige leuke cd, daarvoor ga ik daar niet heen. Dat spelen ze nooit imo onmogelijk live.
Ze speelden toch altijd al met een bandrecorder?

Die eerste twee zijn mijn favorieten, met dat vreselijke Joan of Arc ben ik afgehaakt.

Die eerste twee zijn mijn favorieten, met dat vreselijke Joan of Arc ben ik afgehaakt.

Waarom dan :?
Joan of Arc (Maid of Orleans) vind ik best goed, mooie melodie en (bijna) alles wat daarna (Locomotion, Talking loud and clear, So in love, Forever live and die) kwam is niets mis mee.

Voor mij klinkt het als een platte waldeun van de Zangeres zonder Naam met een vreselijke tekst. Nummer 1 en 2 van kant B werden gelijk overgeslagen en de naald plofte (niet geheel per ongeluk )onzacht in de outro voor nummer 3 begon.

54 euro? Op de site van Tivoli staat 32 euro? Hun reserveringskosten zijn niet zo hoog. Overigens nog een bak geld om te mogen staan op je oude dag.

Kaarten zijn binnen. i.d.d. 32 euro.
Zie ernaar uit, misschien ga ik mijn Korg M-500SP meenemen :D
Kunnen ze een paar ven hun oude hits op het originele instrument spelen i.p.v. op de Fantom ;)

Wel naar de goeie Tivoli crossen heh... Oudegracht dus!

Ik heb NAAST OMD gestaan op Parkpop, 1984 of 1985 weet ik niet meer.
Eén grote kabelbende om inderdaad alle drumcomputers en bandrecorders synchroon te laten lopen.
Ik ga ff zoeken, ik heb nog foto's gemaakt, volgens mij ook on stage;-)

Wel naar de goeie Tivoli crossen heh... Oudegracht dus!

Stond wel op de kaartjes, dus dat komt wel goed.
Was voor mij makkelijker geweest als ze in Metropool hadden opgetreden, woon tenslotte op de hoek!
Zal ze wel te klein zijn, trouwens weet niet eens hoe groot Tivoli is, nooit eerder geweest.

Ik heb NAAST OMD gestaan op Parkpop, 1984 of 1985 weet ik niet meer.
Eén grote kabelbende om inderdaad alle drumcomputers en bandrecorders synchroon te laten lopen.
Ik ga ff zoeken, ik heb nog foto's gemaakt, volgens mij ook on stage;-)

Lijkt me leuk om de foto's te zien, dus als je tijd hebt plaats ze dan maar even hier.
Zal kijken of ik nog foto's ga maken, zo ja, dan zal ik ze hier posten.
Wat betreft die kabelbende, volgens mij gebruiken ze geen oude troep meer, die Korg MicroPreset die ze in het begin voor alle leadsounds van hun eerste hits gebruikten, gebruiken ze niet meer on stage, jammer, heb niks met die digitale synths, op de D-50 na dan :engel:

wat vonden jullie van het nieuwe album? Karl Bantos van Kraftwerk speelt in 1 track mee! Ben er zelf nog niet helemaal ondersteboven van maar dat is slechts de eerste indruk. het klinkt een beetje te cheesy maar dat zijn ze eigenlijk altijd wel een beetje geweest: kazige synthpop. Hele gave cheesy synthpop, dat wel.

Ik vind het Metroland album best heel goed. slechts een paar nummers vind ik ik 'minder'.

Ik had er zeker graag naar toe gegaan in Utrecht maar morgenavond ga ik al naar Cosmic Nights 2013 in Brussel. Lijkt me ook heel fijn om het weekend mee aan te vangen.

Eis-T;1630062}Hele gave cheesy synthpop[/QUOTE schreef:
Dat vind ik ook :okdan:

Ik heb het nieuwe album nog niet gehoord, dus ik laat me verrassen morgen. Zin!

Had er nog helemaal niet van gehoord, vind vooral de eerste 3 albums helemaal te gek.
Trouwens las net dat hun nieuwste album '' English Electric!'' heet, dus is metroland niet hun laatste werk :?

I love OMD

Back