Zomerhit festival downloads

oE, stuk voor stuk zijn ze top :D

Maar got my love klinkt toch wel heel lekker :D

maaruh, 2 nummer werken nog niet;

Inside en summersunset :confused:

[edit]

Hmz, die staan ook op een andere server, klopt dat? Telkens als ik Inside aanklik krijg ik een fout, same goes for Summersunset :confused:

[/edit]

Moet lukken

Moet lukken

Tja, het moet toch wel kunnen lukken. 6 van de 8 staan inderdaad op mijn domein maar ik kreeg een beetje 'ruzie' met mijn diskquotum. Dus er staan er 2 op mijn ftp. Helaas, het kon niet anders, maar als er 3 of 4 tegelijk downen, moet je toch wel een snelheid van 5kb kunnen halen... Ik heb alleen multiple inloggen uitgezet, anders hebben de andere downers geen eerlijke share meer. Probeer het nog maar eens... ;)

Allemaal erg goede tracks moet ik zeggen:okdan: ,maar mag ik vragen van wie summersunset is?

Kutjebef, ik ben verbannen. Heb het ff met Smartftp geprobeerd, en die geeft dat aan. Kan je mij toelaten?

Kutjebef??

Is misschien van na jou tijd. :)

Die staat allang niet meer in de 'banned IP-list' hoor

Ok, maar ik kan hem nog steeds nie downloaden. Anders wacht ik wel ff om te kijken hoe het bij anderen gaat.

Ok, maar ik kan hem nog steeds nie downloaden. Anders wacht ik wel ff om te kijken hoe het bij anderen gaat. [/B]

Enkele nummers kreeg ik in eerste instantie ook niet gedownload. Ik kwam 1 keer zelfs niet meer op de site. Het helpt misschien om de site af te sluiten en de verbinding met internet. Dit werkte bij mij goed. Ik kreeg ook een keer een foutmelding tijdens de download van een song.

Nog even over de nummers. Klasse jongens. Allemaal origineel goede produkties. Inderdaad lekker zomers. Leuk diverse stijlen door elkaar. Misschien kun je hier een verzamelceedeetje van persen.

Groet Erik

Bedankt foxenberg en Catalunya. Ik heb de site afgesloten, even gewacht, en nu is die aan het downloaden.

Yep, allemaal gave nummers.

Een paar vind ik de mixen niet zo prettig klinken maar ik ben nou eenmaal kritisch. ;)

Inside klinkt lekker Orbital achtig en past voor mij het beste bij een zwoele zomeravond.

Maar die paar trance nummers vond ik ook erg goed. Mooi in die stijl gemaakt.

:okdan:

Foxenberg,

wie heeft wat eigenlijk gemaakt? ik ben wel benieuwd wie wat heeft gemaakt 8)

of zet je dat er pas bij, NA de votingsround?

Back