Zomerhit festival downloads

Even een domme vraag: hoe kan je die files to disk saven in IE6???

Gaat gewoon het zelfde als met Internet Explorer 5 en zo. Heb je al de rechtermuisknop gebruikt, en dan voor Doel oplsaan als/Save as gekozen?

Als je iets niet gedownload krijgt, dan wil dat nog wel eens werken.

Origineel geplaatst door Musicmaker
Gaat gewoon het zelfde als met Internet Explorer 5 en zo. Heb je al de rechtermuisknop gebruikt, en dan voor Doel oplsaan als/Save as gekozen?

Als je iets niet gedownload krijgt, dan wil dat nog wel eens werken.

Rechtermuisknop lukt volgens mij niet, omdat het Flash tekst is, waardoor je geen rechtermuisknop-menu krijgt. Misschien kun je iets als Download Accelerator gebruiken, dat werkt bij mij in ieder geval prima.

hij komt volgens mij (bij mij wel iig) gewoon keurig in c:\my music te staan als je aanklikt. W2K

Hey fox,

Is het mogelijk om een puntenwaardering toe te kennen, in plaats van stemmen op 1 nummer?

Er zijn teveel goede tracks om een keuze te kunnen maken...8)

Tja, het kan wel, maar dan moet dat ff via de gewone mail of via mijn pb... Het is een beetje te laat om nu nog een heel stemformulier te gaan ontwerpen. Dus als iemand zich geroepen voelt om meerder tracks punten toe te kennen:

Stuur het maar naar mijn peebee, en dan houden we naast deze enquete-stemming nog een eurovisie-song-festival-achtige puntenstemming. Ik stel voor de beste maximaal 8 punten toe te kennen, en dan 7 en dan...

Ik merk wel of er animo is in mijn Peebee... 8) Ik hou het dan wel bij en post dan de uiteindelijke uitslag, laten we zeggen, woensdag ofzo.

N.b.: of is het misschien handiger om een thread hiervoor te starten?

Back