Wootson - Sunrise (D-Field Version)

Wootson

Ouwe rot
http://wootson.bandcamp.com/track/sunrise-d-field-version

Afgelopen maand een fijne Roland D2 Groovebox gekocht voor een paar luttele tientjes. Ondertussen ben ik wat wijzer geworden en heb ik eindelijk weer eens sinds jaren (Music 2000 tijdperk) vanaf scratch een beat-georiënteerde track afgemaakt. Deze keer klinkt het als een lekker relaxte zonsopgang van 102BPM. Althans, een poging daartoe! 8) Op één of twee puntjes glitcht het D-Field even door mijn iets te enthousiaste wrijfacties. Maar ja, dat is een les voor de volgende keer. Naast de D2 is voor deze track ook de Roland GAIA SH-01 gebruikt (straaljager-achtig geluidje en het gepingel van 2:40 t/m 3:54 en 4:42 t/m 5:10). Het geheel is afgemixt met de blote oren en een Sennheiser HD 595 hoofdtelefoon. Op dit moment heb ik geen speakers om het te testen, dus ik hoop dat het in orde is.

De track is in diverse bestandsformaten gratis te downloaden via mijn Bandcamp pagina.

Suggeties voor een mooie zonsopgang cover (die valt onder de creative commons licentie) zijn altijd welkom.

Attachments

• Wootson - Sunrise (D-Field Version).mp3
    9,8 MB · Bekeken: 124
Bedankt, Gloomer. *D

Ondertussen heb ik nog een mooie afbeelding gevonden en de track geüpload naar YouTube.

Back