Bax Pawn Shop Actie

Maleh

QxZ=8
pawnstar Rick uit Las Vegas koopt voor 50 tot 70% van de verkoopprijs in....
iets met een 2e hands verkoopwaarde van eur.200 zal ingeruild kunnen worden voor eur100 tot eur.140 max.

edit:
misschien kan je beter even bellen en het navragen voor de zekerheid

pawnstar Rick uit Las Vegas koopt voor 50 tot 70% van de verkoopprijs in....
iets met een2e hands verkoopwaarde van eur.200 zal ingeruild kunnen worden voor eur100 tot eur.140 max.

Thx voor je snelle reactie! Met andere woorden ben je beter af via Marktplaats en dergelijke? Het idee van een hogere korting dan Marktplaats had ik eerder verwacht, agz je het direct in de winkel moet uitgeven.. :stupid Grote ondernemening enzo.. bah.. nou scheelt me een lange rit.. :erm:

misschien kan je beter even bellen en het navragen voor de zekerheid

Dat dacht ik ook eerst, maar ze lokken je gewoon naar de winkel agz zij hier geen uitspraak over kunnen doen op afstand. Een reactie op de site van iemand uit België gaf mij al een beetje het idee dat het enkel een soort marketing trucje is.. maargoed, voordat ik die conclusie maak wachten we even af wat anderen mogelijk ervaren hebben..

Wat denk je zelf? Moet uit de lengte of uit de breedte komen, je inruil hangt af van je koop
Maar zal zo'n beetje tussen de 10 - 15% liggen van wat je weer wilt kopen
Dus koop je een Jupiter 80 zal je meer voor je D20 krijgen dan wanneer je een GAIA koopt. o.i.d.
Mensen lopen altijd harder als ze het gevoel hebben een goede deal te sluiten
Ga er maar vanuit dat 99% van wat ze inruilen direct de Kliko ingaat

Ga er maar vanuit dat 99% van wat ze inruilen direct de Kliko ingaat

Dus de gimmick van deze actie is het vinden van die Kliko? :P

Dat zou dus echt super zonde zijn, maar je hebt daar wel een goed punt.. Ben ook benieuwd naar de "bruikbare" gear die ze straks als B-Stock gaan aanbieden..

B stock is refurbished, niet 2e hands, misschien worden er uitzonderingen gemaakt voor recente gear hoor, ik weet het niet, maar ik zou er niet op hopen dat je bijv €1.500 voor een TB303, TR909 of TR808 krijgt, hoewel deze voor 40% meer via eBay gaan.

2e hands is niet hun handel en voor een internet winkel is voorraad gewoon dood geld
Ze kunnen natuurlijk ook een kilo knaller met bijv. een LEO hebben afgesproken, hij betaald bijv 5€ de KG, maar neemt ALLES mee en kan daarna geld verdienen via marktplaats e.d.

Bij een tweedehands platenzaak is de inkoopprijs meestal 1/3 van de verkoopprijs.

Eerst gewoon rustig je gear zelf verkopen dus, en dan nieuwe gear kopen met je centjes.

Gisteren langs geweest en mn synth laten taxeren,
Ze keken geneens naar de perfecte werking en staat van het apparaat.

Ze hanteren de laagste prijs wat ze vinden op bv marktplaats en gaan daar weer een flink percentage onder zitten. (ivm de commerciële verkoop waarde bla bla enzo).

Dus kijk eerst even op MP wat daar wordt gevraagd voor je product. Zorg dat er geen lage of idiote prijzen staan (of maak er zelf een aan, of: Zorg dat die anderen gereserveerd staan :duivels: ).

De flinke doos kon de auto weer in en gelukkig was het product dat ik wou aanschaffen goedkoper bij Bax dan elders, dus in zekere zin niet voor niks gereden..

Inclusief het mooie weer was het toch nog een gezellig ritje naar Zeeland.. :engel:

Back