[gevonden] Synton 222/Echolette SEV-66

Origineel geplaatst door sander
Huh, je ging toch stoppen met de muzkek. Ik dacht dat je alles juist aan het verkopen was?
Dadelijk denk je ook nog dat mono-poly nog maar 1 ding wil! ;)

Origineel geplaatst door sander
Huh, je ging toch stoppen met de muzkek. Ik dacht dat je alles juist aan het verkopen was?

Sorry, maar ik wordt een beetje moe van mensen die dingen maar half lezen en daaruit allerlei conclusies trekken. Om mezelf nog maar eens te qouten: " Omdat ik er geen zin meer in heb heb ik besloten om het grootste deel van mijn spullen weg te doen. " Daar staat dus nergens dat ik er mee stop en alles verkoop. En wat dan nog al zou ik weer iets terug kopen. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig.

Origineel geplaatst door Arv
[off topic]
Toch vind ik het jammer dat sommige mensen zeggen dat ze kappen en de zooi verkopen maar eigenlijk niet stoppen.. dus... snelle verkoopstunt? :confused: :(
[/off topic]

Das bullshit Arv. Ten eerste heb ook jij voor de 2e keer zelfs niet goed gelezen en ten tweede wat zou daar nu voor stunt aan zijn :confused: Ik heb gewoon een hele hoop spullen te koop staan en het zal de kopers worst zijn wat de reden van verkoop is, als de prijs maar goed is. Denk je echt dat mensen gelijk op je af komen rennen als je zegt dat je stopt. Kijk maar naar Dob, die raakt het meeste van z'n spul aan de straatstenen niet kwijt. Als je het perse wil weten hou ik 5 van de tig apparaten over en daarvan komen er een aantal bij een goede vriend van me in de studio te staan.

Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt zou ik graag hebben dat je dit soort domme opmerkingen lekker voor je zelf houd.

ik snap niet waar mensen zich druk om maken,als iemand iets heeft van ik stop er mee en er vervolgens weer mee begint om spullen te kopen?
wat maakt dat uit? jij hoeft die spullen toch niet te dokken?
Vind het een beetje bemoeizuchtig overkomen,iets waar niemand zich mee bezig hoeft te houden dan diegene die de beslissing maakt om zijn spullen weg te doen.

zolang je zelf het niet wilt kopen of het geld er niet voor hebt en dus het niet kan kopen, snap ik ook niet waarom mensen hier kritiek gaan uiten over handelingen van anderen. Ik ben in mijn dagelijkse leven account manager/ sales.. het kan mij nooit verrotten om welke reden mensen dingen doen zolang de prijzen die ze ervoor vragen maar naar mijn tevredenheid zijn.. en als de prijs naar tevredenheid is, dan heb je al helemaal geen reden om te zeiken.. wees blij.. een ander vraagt je het hemd van het lijf..

Origineel geplaatst door omiel
Das bullshit Arv. Ten eerste heb ook jij voor de 2e keer zelfs niet goed gelezen en ten tweede wat zou daar nu voor stunt aan zijn :confused: Ik heb gewoon een hele hoop spullen te koop staan en het zal de kopers worst zijn wat de reden van verkoop is, als de prijs maar goed is. Denk je echt dat mensen gelijk op je af komen rennen als je zegt dat je stopt. Kijk maar naar Dob, die raakt het meeste van z'n spul aan de straatstenen niet kwijt. Als je het perse wil weten hou ik 5 van de tig apparaten over en daarvan komen er een aantal bij een goede vriend van me in de studio te staan.

Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt zou ik graag hebben dat je dit soort domme opmerkingen lekker voor je zelf houd.

Emiel, sorry jongen. Ik bedoel het allemaal niet zo negatief. En ik heb het indedaad verkeerd gelezen! Dus nogmaals sorry. No harm done?

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Emiel, sorry jongen. Ik bedoel het allemaal niet zo negatief. En ik heb het indedaad verkeerd gelezen! Dus nogmaals sorry. No harm done?

OK Arv, geen probleem. Ik heb vanacht maar een paar uurtjes slaap gehad en was vanmorgen dus niet echt te genieten.

Vriendjes?

:luv:

Origineel geplaatst door omiel
OK Arv, geen probleem. Ik heb vanacht maar een paar uurtjes slaap gehad en was vanmorgen dus niet echt te genieten.

Vriendjes?

:luv:

Hihi, ik ken dat verschijnsel! Ik heb ook weinig geslapen en dat is ook te merken in mijn berichtjes zo nu en dan..
Maar Emiel, no probs dus en succes met de verkoop!

:biertje:

Arv

daar kan ik dus slecht tegen he.. eerst elkaar openbaarlijk afzeiken.. en dan daarna elkaars r**t afslijmen..
jullie lijken wel een getrouwd stel:stupid

Er is niets mis mee met reetlikken..

:smeris: en nu weer ontopic! :smeris:

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Yep, en het gaat hier om eentje uit de eerste serie, waarvan de printplaten door Synton nog in elkaar zijn gesoldeerd. Deze modellen hebben aan de linkerkant 'Echolette' staan, meestal is dit afgeplakt door een sticker met 'Dynacord' erop. De latere modellen hebben 'Dynacord SRV-66' op de voorkant staan en deze heeft Dynacord helemaal zelf gebouwd. Of er verschillen bestaan tussen de Dynacords en de Syntons hoop ik binnenkort eens bij bounce uit te gaan zoeken. ;) Het gaat hier zoals gezegd om de Syntovox 222 en niet om de 202.

Om even weer ontopic te komen. Je hebt dus 3 verwante vocoders:

synton syntovox 222
echolette SEV-66
dynacord SRV-66

Boemtsjak of bounce, heeft één van jullie de echolette SEV-66 en hoe klinkt die ten opzichte van de anderen? Is er trouwens iemand die de syntovox 222 heeft?

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Boemtsjak of bounce, heeft één van jullie de echolette SEV-66 en hoe klinkt die ten opzichte van de anderen? Is er trouwens iemand die de syntovox 222 heeft?

Bounce heeft de Syntovox 222 en ik heb de SRV-66. Ik gooi zo wel ff het demootje waar ik 't over had op het forum.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Bounce heeft de Syntovox 222 en ik heb de SRV-66. Ik gooi zo wel ff het demootje waar ik 't over had op het forum.

Dat zou heel welkom zijn :halleluja

Back