• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TB-303 + MIDI/CV-GATE Kenton Pro-solo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Geertson

Gedeactiveerd account
Nou met echt harde pijn aan me hart gaat hij in de verkoop. Ik wil al een poosje een TI2 halen en het wil maar niet boteren om me ander overbodig spul kwijt te raken, en begin best ongeduldig te worden. Dus bij deze een roland TB-303, te koop. Verkeerd in eerlijke staat heeft lichte schaaf plekken langs de pots zitten, verder voelen de pots zelf nog rete strak aan. Origineel draagtasje heb ik erbij zitten. Ook verkoop ik erbij een CV-Midi Gate van Kenton Pro Solo Ik ben er nog niet uit hoeveel ik ervoor hebben wil, dus biedingen zijn welkom Maar onder de 1100 gaat hij niet weg hier.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back