Analoge synthesizers en drumcomputers gevraagd in goede staat

Status
Please reply by conversation.
ow,maar dat is ook zo,in iedergeval meer met software dan met eender wat op die foto.

ze zijn aangekocht geweest om niet te gebruiken,dus dat doen we ook niet.

je kan het ook zien, geen enkel kabel is aangesloten...

je hebt ze gewoon daar staan als belegging dus.
niks mis mee , verbaasd me wel wat.
zit er nog wat rek in de prijzen van de roland dozen , of blijven ze hangen op de piekprijs cq gaan ze al wat omlaag heden ten dagen ?

@sunny pedaal (leo :-))

wil nog niet echt super vlotten moet ik je zeggen komt weinig los. Heb wel naar wat gekeken maar is hem niet geworden. Heb dank zij maar staat los van deze lijst vandaag wel van een super aardig forum lid een Minimoog Voyager Electric Blue gekocht.

De prijzen zijn hier in nederland nu echt behoorlijk hoog wat op zich niet zo'n super punt is maar dan moet het ook wel echt goed zijn. Ik heb geen haast dus blijf vooral geduld houden totdat er nog andere synthforum leden zijn welke toch iets kwijt willen.

pistolenedje,ik heb heb gekocht op ebay.fr

sunny,gekocht uit nostalgie om de x tijd jam ik er wel eens mee,belegging is meegenomen (die TT303,is geen belegging...) ,de prijzen worden enkel duurder

Bas,dat onderste ding is een Fostes Foundation (je ziet enkel de remote op de foto):

http://en.wikipedia.org/wiki/Fostex_Foundation_2000

ow,maar dat is ook zo,in iedergeval meer met software dan met eender wat op die foto.

ze zijn aangekocht geweest om niet te gebruiken,dus dat doen we ook niet.

je kan het ook zien, geen enkel kabel is aangesloten...

Dit vind ik dan toch wel vrij bizar. Ik bedoel, ik snap dat mensen ze kopen voor de heb, of als verzamelobject, of zelfs als investering. Maar als je WEL daadwerkelijk muziek maakt waarom zou je ze dan niet gebruiken als je het hebt staan? Zo snel slijt het ook weer niet.

En sterker nog, af en toe electronica aanzetten kan geen kwaad dacht ik zo..

toch wel bijzonder dat die 707/727 wel redelijk cheap blijven.. best vette apparaten (voor een oldschool acid freak als ik).. samen met een 606 gaan die binnenkort nog wel in mijn bezit komen denk ik. De hype staart zich helemaal dood op 808 / 909 / 303

toch wel bijzonder dat die 707/727 wel redelijk cheap blijven.. best vette apparaten (voor een oldschool acid freak als ik).. samen met een 606 gaan die binnenkort nog wel in mijn bezit komen denk ik. De hype staart zich helemaal dood op 808 / 909 / 303

Redelijk cheap? Bijna 300 euro tegen 150 nog niet zo heel lang geleden. Een TR-626 en Boss DR-660 zijn cheap.

Status
Please reply by conversation.
Back