hear me

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
like it .or break it
;)

Attachments

• goated 2.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 95
chaotisch ..hmm ..ja mss
Nog iemand ..
tis niet voor tere zieltjes, nogal snelle drums etc.

Ik krijg er een

gevoel bij :-D

vetttt, mag idd wat meer structuur in....krijg een squarepusher idee bij, heel dik gedaan, afmaken die hap :)

interessant, maar doe het tempo eens een stuk lager naar 120 bpm ofzo, dan wordt het wat minder een bende

hoe bedoel je lager ,of is het bedoeld als grap ?
Tis nu 210 bpm op 8 lpb lines per beat ...dus 8 lines is een kwartnoot ( renoise)

een lager tempo is langzamer, lijkt me duidelijk

drums zijn gemaakt met microtonic ...audioloop van gemaakt en renoise effetccommands ..
Bass ik snap je echt niet , het tempo halveren naar 120 lijkt nergens naar , dan klinkt het als een big beat nummer.

Ok, paar keer geluisterd
Akkoordjes leuk, de meer D&B simpele drumpatronen prima, daar mee losgaan tot 64ste chops ook nog ok.
Maar dat epileptische "geglitch" buiten de maat (op een 128ste grid is alles uitendelijk natuurlijk binnen een maatsoort) is gewoon echt FOCKING IRRITANT :D meer iets voor de kutdraad

Over de mix: vrij schraal, dun en blikkerig, zit weinig warmte in.
Dus.... IMHO..... Mag wel iets meer van de het " klassieke" D&B, iet's minder blikken jungle glitch op speed en meer kapitaliseren op de "warme" pad en synth momenten.

..leuk om tijdens een groot R&B feest - vanuit het niets - te draaien, een uur voor het einde, als het feest op z'n hoogtepunt is ;-)

Bass ik snap je echt niet , het tempo halveren naar 120 lijkt nergens naar , dan klinkt het als een big beat nummer.

nou ja maak er 140 van... nu is het een onsamenhangende bende qua ritme.. niet te volgen

Ok, paar keer geluisterd
Akkoordjes leuk, de meer D&B simpele drumpatronen prima, daar mee losgaan tot 64ste chops ook nog ok.
Maar dat epileptische "geglitch" buiten de maat (op een 128ste grid is alles uitendelijk natuurlijk binnen een maatsoort) is gewoon echt FOCKING IRRITANT :D meer iets voor de kutdraad

Over de mix: vrij schraal, dun en blikkerig, zit weinig warmte in.
Dus.... IMHO..... Mag wel iets meer van de het " klassieke" D&B, iet's minder blikken jungle glitch op speed en meer kapitaliseren op de "warme" pad en synth momenten.

thx..128 ste grid ..toch niet hoor ...8 lpb aan 212bpm (renoise)
lpb =lines per beat ..1 beat ( kwartnoot dus ) 8lines
dus 1 line = 1/32...uitreraard veel retrigger commands per line ...
W
Kan je mij zeggen wat je bedoelt met he eclectische geglitch ...hoever in het nr?

Niet eclectisch, maar epilipisch :D
Zeg maar de stukjes waar 99% van ons het spoor bijster raakt, zeg maar de stukken met je meest "fijne" chops

Back