Human Beatbox

Dat hoef ik niet te sample'n... ik stam nog uit dat tijdperk. De spetters vlogen om je oren ;)

Origineel geplaatst door Mike-E
Dat hoef ik niet te sample'n... ik stam nog uit dat tijdperk. De spetters vlogen om je oren ;)

Ik was op een gegeven moment bi-timbraal, ik kon én ritmes én een bassline tegelijk doen!

Ik heb ooit eens wat gedaan met een jongen die Rahzel best naar de kroon kan steken, ene Ghandi (zo noemt ie zich...) uit Deurne. Geef zo'n figuur de vrije hand en een mic, bras er later nog wat omheen en je track kan niet meer kapot !
Er zijn genoeg van die human TR-retjes, en live zo'n figuur in je hok is veeeeel leuker als 'n gesampled human-netje.

Ik kan 3 dingen tegelijk. Beat, melodie of bass en klikken.
en als ik tegelijkertijd met m'n handen klap en met m'n voeten stamp, zijn het 5 geluiden :)

Ja, zo ken ik ut ook!
Mijn polyphonie is 1 stem meer, want ik gebruik ook m'n :kont:

respect voor deze kunstenaars!!!

ik heb al een jaar het idee in me kop dat ik eens samen wil wekren met iemand die zoiets heel goed kan, maar vind ze maar eens eheheh ;)

ik heb al een jaar het idee in me kop dat ik eens samen wil wekren met iemand die zoiets heel goed kan, maar vind ze maar eens eheheh

Moet niet zo moeilijk zijn hoor ! Kijk maar es 'n keer bij de Effenaar als er een avondje hiphop gedraait wordt.
Enneuh, die Ghandi van een paar posts hierboven, die hangt ook nogal es bij de Effenaar rond.
Te herkennen aan: klein surinaams manneke met grote bril en geweldig geoefende strot.

Echt, ik heb geen idee hoe een Surinamer er uit ziet. Ik geloof niet dat je Suriname nou echt aan een bepaald 'ras' of uiterlijk kunt koppelen.

Origineel geplaatst door gemmetje
Moet niet zo moeilijk zijn hoor ! Kijk maar es 'n keer bij de Effenaar als er een avondje hiphop gedraait wordt.
Enneuh, die Ghandi van een paar posts hierboven, die hangt ook nogal es bij de Effenaar rond.
Te herkennen aan: klein surinaams manneke met grote bril en geweldig geoefende strot.

ghandi is cool,mark de jezus ook,dj rocks...trouwes heel samplism:D

Killah Kella is ook vet - uit de UK, en hij doet er ook nog even een rondje drum 'n bass bij waar je van omvalt. En nog een rondje J-lo. Super, alleen soms een heel klein beetje out of sync.

Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in het volgende ; wanneer komt er een volledig physical gemodeld VST-instrument van? :D

Echt, ik heb geen idee hoe een Surinamer er uit ziet. Ik geloof niet dat je Suriname nou echt aan een bepaald 'ras' of uiterlijk kunt koppelen.

Dat is ook zeker niet mijn bedoeling !!!!!!
pffff, hoe moet ik 'm dan beschrijven........
aantal haren op z'n kop ofzo ??

ghandi is cool,mark de jezus ook,dj rocks...trouwes heel samplism

Kijk ! Shivah knows da shit ! En hij kent z'n roots (eindhoven en umgebung).

Markje heeft zich alleen wel 'n beetje vergist met z'n platendeal....
Wat een ruk-productie was die release van hun !
Slechte eindmix vanwege tegenwerkend label...........
Track was op zich best leuk !

Ben ooit een keer op een hip-hp/tekno feest in de 2B geweest.

Zag er op zich wel leuk uit dat Samplism, maar ze waren al vroeg weer naar huis.....

2B......ach, de goeie ouwe tijd........

waarom breken ze in eindhoven alles af en maken ze er op z'n minst plannen voor......
(dynamo, pop-ei, effenaar, 2B)

nou gellukig kunnen we september over een jaar weer beginnen bij dynamo!!!
( :bekdicht: de gemeente eindoven bedankt!!! :bekdicht: )

Back