Lost Angel : Illusive Dream (Dirt , lies & Audio Recordings)

nicosuffys

Nieuwkomer
http://soundcloud.com/dirt_lies_audio/lost-angel-illusive-dream

Deze komt uit op 25 maart op Dirt , Lies & Audio Recordings , label support van Armin van Buurten , Sean Tyas , Markus Schulz .........

Lost Angel slaat ons met deze enorme progressieve trance monster! met vrolijke akkoorden, arpeggio synths, alles wat je zou willen in het genre Trance
Dit kan een grote hit worden,
BE SURE TO GET YOUR COPY! Uitgegeven door: Dirt, Lies & Audio
Op de markt / catalogusnummer: DLAR363
Op de markt : 25 maart 2013

Bedankt , ik begrijp je hoor , maar ben beginner , dus nog veel te leren , hopelijk in de toekomst beter en beter !!!!!!

Vette spits, de melody maakt de track, in de break en dan de drop, maar qua productie is er wel meer uit te halen.

Bedankt voor feedback , doet me goed om verder te doen , en beter te doen THANKS !!!!!!

Naast heel veel andere genres ben ik heel erg fan van Trance als stijl en durf een woordje mee praten.
Jouw track is op zich best ok, maar je maakt geen verschil met 1.000.000 andere tracks. Dat is ook niet eenvoudig.
Een echte meerwaarde voor dit genre zijn female vocals. En/of een melodie die in je hoofd blijft zitten.
Maar je bent goed bezig, en das al heel wat.

pas op, ik vind hem heel erg goed.. maar echt vernieuwend kun je dit niet noemen.. Men smijt je dood met zulke tracks..

Das waar Gloom, maar de laatste album van The Stones of David Bowie zijn dat ook niet. Verniewend daar lig ik niet wakker van. Als het goed is is het goed. En Trance als stijl is een ENORM grote markt.

Alvast bedankt voor feedback , ja kweet nog veel werk en veel leren , maar alle goeie reacties blijven me geloven in mezelf om door te doen !!!!!!!!!!!

Zeer goede track! Idd niet anders dan vele andere tracks. Maar hij raakt of hij raakt niet... Dat doet deze voor mij iig wel!

Back