• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop orginele en kopie handleidingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
ik heb weer een stapeltje manuals op te kop getikt voor de liefhebbers

korg KR55 orginele manual (engels) 10€
korg poly61 orginele manual (engels) 15€
korg M1 orginele manual (engels) 10€
korg poly 800 orginele manual (engels) 10€ je krijgt de duitse versie er graties bij

roland juno106 orginele manual (engels) mist laatste pagina 8€
roland R8M orginele manual (engels) 10€ new
roland JX3P orginele manual (duits)10€
roland JX 305 orginele manual (duist) 7€
roland TR707 orginele manual incl user guide (engels) 15€
roland JX1 orginele manual (duits) 5€ beetje geraveld

crumar BIT 01 expander orginele manual (duits) + kopie van de engelse manual 15€

elka EK44 orginele bedienungs anleitung (duits) 13€

yamaha fb 01 orginele manual (engels) 7€

voor de liefhebber orginele kopieen van de tr606 manuals tr 808 en sbx80

verzending zal ongeveer tussen de 1 a 3 € zijn

Elka ek44, wat is dat ?
Ik heb ooit van iemand begrepen dat dat hetzelfde is als een Orla dse-12. Daar zoek ik nl een manual van.
Die orla is een bakje met 8 grijze vierkante drukknoppen en 1 rode (19" 1HE). Elka hetzelfde ??

bvd

grtz

Origineel geplaatst door gemmetje
Elka ek44, wat is dat ?
Ik heb ooit van iemand begrepen dat dat hetzelfde is als een Orla dse-12. Daar zoek ik nl een manual van.
Die orla is een bakje met 8 grijze vierkante drukknoppen en 1 rode (19" 1HE). Elka hetzelfde ??

bvd

grtz

volgens mij verschillen deze synths van elkaar en de bediening zal ook anders zijn
de ek 44 is een fm synth

De DSE-12 is ook een fm-synth. Voldoet die elka aan de knoppen-beschrijving van mij ?
Ik heb geen digicam of scanner, dus kan geen footootje posten....
En ik kan helemaal NIX op ons aller WWW vinden over die orla, heb me helemaal sufgegoogled enzo....
Hij bestaat iig wel ! (hangt braaf in mijn rackje)

ik heb de manual voor me en er staat dat deze voor de ek44,em44,er44 en de er33 is
als hij ook met jou orla overeenkomt durf ik niet te zeggen

alle manuals in een koop mogen weg voor 50€ prijspakker voor de vintage liefhebber

de M1 manual is al weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back