Ik verkoop deze dingen omdat ik ze of niet meer gebruik OF omdat ik slecht mijn huiswerk had gedaan 
Ze staan me niet in de weg, maar ik maak er liever iemand blij mee voor een klein prijsje. Alles is werkend te zien en te testen in Amsterdam Oud-West.
Mbox Pro 3
Nieuwstaat, enkele keren gebruikt. In doos met alle toebehoren. Richtprijs 500E.
MOTU Ultralite MKII
Ook in nieuwstaat, met originele voeding. Geen gebruikssporen. Richtprijs 200E.
M-Audio Axiom 61 + THON flightcase
Zo goed als nieuw. Prima ding, maar ik ben niet zo van de midi+laptop. Flightcase is wel echt te gek: licht en op maat. Richtprijs voor beiden: 250E.
Hammond XK-2 + Flightcase
Prima Hammond. Heel veel lol van gehad, maar neem 'm nu niet meer mee. Heeft wat gebruikssporen. Zit in een flightcase. Wie neemt 'm mee on the road? Richtprijs: 700E incl. case.
Leslie 2101 + flightcase
Ik heb ook nog een Leslie 2101 + flightcase met wielen. Heel portable en klinkt te gek. Richtprijs: 500E incl. case & 11-pins kabel.
Richtprijs voor de XK-2 + Leslie: 1100E.
Tja, best moeilijk om foto's te maken met een iPhone
Groeten,
Duijf

Ze staan me niet in de weg, maar ik maak er liever iemand blij mee voor een klein prijsje. Alles is werkend te zien en te testen in Amsterdam Oud-West.
Mbox Pro 3
Nieuwstaat, enkele keren gebruikt. In doos met alle toebehoren. Richtprijs 500E.
MOTU Ultralite MKII
Ook in nieuwstaat, met originele voeding. Geen gebruikssporen. Richtprijs 200E.
M-Audio Axiom 61 + THON flightcase
Zo goed als nieuw. Prima ding, maar ik ben niet zo van de midi+laptop. Flightcase is wel echt te gek: licht en op maat. Richtprijs voor beiden: 250E.
Hammond XK-2 + Flightcase
Prima Hammond. Heel veel lol van gehad, maar neem 'm nu niet meer mee. Heeft wat gebruikssporen. Zit in een flightcase. Wie neemt 'm mee on the road? Richtprijs: 700E incl. case.
Leslie 2101 + flightcase
Ik heb ook nog een Leslie 2101 + flightcase met wielen. Heel portable en klinkt te gek. Richtprijs: 500E incl. case & 11-pins kabel.
Richtprijs voor de XK-2 + Leslie: 1100E.
Tja, best moeilijk om foto's te maken met een iPhone

Groeten,
Duijf