Roland Alpha Juno 1 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Hoop dat je net zoveel geluk hebt met de (aanschaf prijs v/d @juno-1/2) als je had met de JUNO-6.
Gun het je van harte.
Heb ook al meerdere keren mazzeltjes gehad doordat eigenaren verzuimen om op 't net naar de gangbare prijzen te zoeken voordat ze iets te koop aanbieden.
Vind ik geheel niet erg :engel:
Wacht nog steeds op de dag dat een eigenaar van een MiniMoog (eender welke mytische synth) dat ding bij een zolder opruiming vind en denkt dat hij met 100 euro goed betaald is voor dat oude vergeten ding :D

Weet er een te koop te staan voor 199 eur. Zag er netjes uit. Geen idee of die het helemaal goed doet.

In Den haag pd maar als wil weten waard 8)

199 is wel aan de hoge kant. Ziet ik nu. Denk niet dat er valt te praten over die prijs bij die winkel..

Net via marktplaats benaderd door een grappenmaker die zijn Alpha Juno 1 voor 275 euro aan mij wilde verkopen. Neen, neen en nog eens NEEN.

Voor 200 euro moet zelfs de bladmuziekhouder er nog bij zitten

Voor 200 euro moet zelfs de bladmuziekhouder er nog bij zitten

200 is aan de hoge kant. Ze gaan voor 120-150. Die gene die ik weet te staan, had geen bladmuziekhouder.

200 is aan de hoge kant. Ze gaan voor 120-150. Die gene die ik weet te staan, had geen bladmuziekhouder.

150 lijkt me ook wel realistich. Ik denk ook dat 50% van alle Alpha Juno's in Nederland terecht zijn gekomen aangezien iedereen hem vroeger moest hebben om gabber mee te maken.

Ja, ik wacht het rustig af. Vervelend dat het lang duurt, maar ik ga niet meer betalen dan nodig.

Status
Please reply by conversation.
Back