Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een Alpha Juno 2 is ook goed, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 1.
ruimte gebrek 
, dat kwam pas jaren later!De aftertouch en portamentoknop werken niet meer , dus heb ik toch liever een andere Alpha Juno, verder is de PG-300 is natuurlijk wel fantastisch.

Wat Analogica zegt.. Het is zeker niet duur.
Maar aangezien de aftertouch en portamentoknop het niet meer doen, heb ik toch liever een andere Alpha Juno. Heb ook geen idee hoe ik dat zou kunnen fixen. De PG-300 is natuurlijk wel fantastisch.
Sommige (de meeste) synth liefhebbers (kenners) vinden de @JUNO maar niets, maar vergeten dat de geluiden die je met dat ding kunt maken absoluut onmogelijk zijn met de 6/60/106./QUOTE]
Heb hier een Juno 6 staan. Prachtig geluid en heel fijn om mee te werken, maar zonder midi en geheugen heeft het toch zo zijn beperkingen. Vandaar dat ik besloten heb om er een Alpha Juno bij te doen.
Nee een synth met defecten zou ik ook niet snel kopen, als je het zelf niet kunt repareren dan wordt het al snel een dure grap![]()
[Heb hier een Juno 6 staan.
Prachtig geluid en heel fijn om mee te werken, maar heeft helaas geen midi.
Daar kun je er wel één in laten bouwen, niet goedkoop, maar dan is hij wel veel flexibeler.
. Zal 'm in de toekomst laten nakijken.250 euro voor een JUNO-6, dat is een koopje geluksvogel.
Heb je nog een goed adres nodig om hem een beurtje (condensators e.d) te laten geven of midi in te bouwen, meld je dan evn bij me via een PMetje, ik weet een goed adres daarvoor.